piątek, 19 lipca 2013

Debiuty...

Lato spowodowało, że ogarnęło mnie "nieogarnięcie" :) Zaczynam różne projekty, które finału nie mogą się doczekać. I tak tematy do postów miałam, ale pokazywać nie było czego. Do czasu.
Do skończenia debiutanckiej kartki kopertówki zmobilizowały mnie nieuchronnie zbliżające się imieniny mojej Mamuni. Widziałam kopertówki na wielu blogach. Obejrzałam mnóstwo kursów w sieci. I powstała. Malutka, skromniutka i urobiłam się przy niej, jak dziki osioł :) Jeszcze tylko życzenia zostało wypisać.Tadam!


Kwiatki według kursu Scrapmana

Do skończenia kolczyków zmobilizował mnie mąż. Bo spytał czy zrobiłam zamówione koła. Wstyd się przyznać, ile czasu je robiłam. Ale są. Mam nadzieję, że Kamila będzie zadowolona. Brick stitch wokół ogniwek. Z koralikami Fire Polish i Toho.




W kolejce czekają wariacje z Preciosą

15 komentarzy:

  1. super debiut kartkowy :) a kolczyki śliczne szczególnie te biało-czarno-czerwone :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Moniś :)
    Kolczyki wykonałam według "mapki" i nieco się boję czy moja interpretacja przypadnie do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne kolczyki:) a karteczka urocza:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że scraperka z Twoim doświadczeniem nie objechała mnie za moją próbę :) Fajna odskocznia od koralików, ale wśród ich czuję się pewniej :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Całkiem przyjemnie ci wyszła ta kartka. Może spróbowałabyć dać coś do środka tych kwiatków? Koraliczki, albo cekinki? Bo takie puste się wydają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach faktycznie pustawe w środku :) Na żywo są ok bez wnętrza :)

      Usuń
  5. Karta wyszła bardzo fajnie,a kolczyki są odjazdowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj lato bardzo rozleniwia-mnie też :). Zamówienia czekają i czekają (też mi wstyd, że tak długo :)). Kolczyczki i karteczka piękne :)!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak pogoda się popsuje, to człowiek przysiądzie nad pracą, ale zacznie dla odmiany narzekać, że światła nie ma do robienia zdjęć ;)

      Usuń
  7. Świetny debiut Agnieszko. Koperta zgrabna a kwiatuszki bardzo pomysłowe i oryginalne. Mamusia będzie zachwycona. Kolczyki jak zwykle przeurocze. Ja też mam mnóstwo rozpoczętych prac i trudno mi znaleźć czas na wykończenie. Ale co tam, trzeba się cieszyć pogodą dopóki jest. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Ewo :) Mamunia zachwycona, wręczoną osobiście kartką z życzeniami i podpisami wszystkich obecnych gości :)
    Oby pogoda dopisywała :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kopertówka, a kolczyki uroczo się prezentują:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie, jak to jest z tymi kartkami, że zawsze tyle przy nich roboty :p Mam tak samo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊