niedziela, 30 kwietnia 2017

Koralikowe wdzianko na pomadkę

Zobaczyłam szykowne "ubranka" na szminki, długopisy i zapalniczki na blogu Weraph. Uszyłam wzór w łapki...
...i zszyłam końce na nasadce pomadki ochronnej neutrogeny 💄


Moje spostrzeżenie-po uszyciu miałam wrażenie, że brakuje ze 3 rządków, żeby zszyć całość na pomadce. Byłam bliska płaczu, że tyle pracy na marne. Na szczęście zaryzykowałam zszywanie i okazało się, że całość tak się naciąga, że ubranko leży jak ulał 😁
Planuję uszyć takie ubranko na długopis 🖊
Dziękuję za wizytę.


4 komentarze:

  1. Świetne ubranko! Nie mam odwagi żeby się wziąć i spróbować. Ale jak patrzę na tak urodziwy efekt to się waham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Ja też długo się zbierałam do szycia, potem równie długo szyłam, potem miałam depresję, że nie schodzi :) Ale stwierdzam, że warto było :) Buziaki :)

      Usuń
  2. Śliczne ubranko na pomadkę, jakie fajne te łapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę bez przekonania szyłam, ale efekt końcowy mnie miło zaskoczył :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊