czwartek, 22 lutego 2018

Urodzinowo

Przełom roku to u nas w rodzinie kumulacja urodzinowo - imieninowa. To oznacza dla mnie radochę z robienia kartek. Szczególnie że w tym roku za krasnoludki ułatwiające pracę robiły cudowne Mintayowe papiery z kolekcji Celebration i Together, które miałam szczęście wygrać w Blog Hop organizowanym wspólnie przez Essy-floresy i Mintay by Karola.
Cudownie sprawdziły się też tekturki z I-kropki i stempel stworzony po mojej propozycji przez Project Prezent.
Przyznam, że aż żal mi było rozstawać się z nimi ;)







Dziękuję za odwiedziny :)

8 komentarzy:

  1. Jakie świetne zaproszenia, w dodatku każde inne, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiesz, jak się ma dużo papierów i innych dodatków, to ograniczeniem jest tylko czas i pomysły :) A poza tym ja męczę się, kiedy coś powielam w tym samym schemacie. Ciągle chcę czegoś nowego i niepowtarzalnego :)

      Usuń
  2. fantastyczne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde inne - jaki fajny pomysł! Są przeurocze :)
    Pozdrawiam Cię Agniesiu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuniu :) Miałam wyjątkową okazję robić tyle kartek w krótkim czasie, więc skorzystałam z okazji, żeby spróbować różnych rozwiązań :) Miło mi, że Ci się podobają :) Pozdrawiam równie ciepło :)

      Usuń
  4. Masz bardzo ciekawe pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊