wtorek, 11 grudnia 2018

Dziecięce wycinanie

Moja najmłodsza córka, prawie czteroletnia Basia, jest ostatnio zafiksowana na punkcie wycinania. Każdy pokolorowany obrazek jest potem wycinany. 
W przedszkolu Basi zorganizowano konkurs na kartkę bożonarodzeniową. 
Kiedy pokazałam jej, jaką kartkę z choinką może sama zrobić, od razu przyniosła nożyczki ✂😂
Pomysł zaczerpnięty z internetu. Bazę kartki stanowi tekturka z opakowania rajstop złożona na pół. Tło to idealnie pasujący fragment z kolekcji Together (papier nr 6) od Mintay-wystarczyło, żeby Basia wycinała po linii. Choinka to koło odrysowane wokół świecznika, a po wycięciu przecięte na pół i złożone wg wskazówki z internetu. Moja pomoc-pokazanie palcem, gdzie przykleić najpierw tło, a potem choinkę 🎄😊 No i podpowiedziałam, że jak klejem magik zrobi się kropki i posypie brokatem, to rano będą wyglądały jak bombki. A nóżkę choinki udaje kawałek cynamonu. Też przymocowany na klej magik. Pomogłam docisnąć dziurkacz, żeby wyszła gwiazdka i przytrzymałam stempel. Wycinanie i klejenie, jak widać samodzielne. 


Tą kompletnie niedoskonałą kartką chcę się pochwalić w essowej zabawie mikolajkowej dla dzieci 🎅🎈


Dziękuję za odwiedziny.

4 komentarze:

  1. Masz bardzo zdolną córeczkę - piękna jest ta karteczka :) Dziękujemy za udział w essowej zabawie - Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Mała artystka :) ... jejciu Basia ma już 4 latka, ale ten czas leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu za komplet 😊 4 lata, Monia. Kiedy to minęło....

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊