poniedziałek, 14 października 2013

Candy urodzinowe!!!

Rok w blogowym świecie minął nie wiadomo kiedy. I był to doskonały rok. Poznałam wiele wspaniałych, zdolnych "hendmejderek" :) Spróbowałam nowych technik. Jednym zdaniem - było super. Czas zatem na to, co blogerki w urodzinach lubią najbardziej. Ogłaszam CANDY!!!



Do wygrania jest:
  • Jesienny wisior długości biustowej ;)
  • Klasyczny komplet bransoletkowo - kolczykowy 




 No i trochę formalności:
  • Candy przygotowałam dla osób blogujących i/lub posiadających konto na FB
  • Chętni proszeni są o:
  1. pozostawienie komentarza z chęcią udziału w zabawie pod postem
  2. umieszczenie podlinkowanego bannera na pasku bocznym bloga 
  3. w przypadku nieposiadania bloga udostępniamy publicznie na swojej tablicy w profilu na FB (dyskwalifikuję profile tworzone na potrzeby konkursów), podajemy namiary na swój profil i adres e-mail w komentarzu
  4. dodanie mojego bloga do obserwowanych nie jest konieczne. Warto jednak, bo obserwatorzy otrzymają w podziękowaniu dodatkowy los :)
  • Można wyrazić chęć gry o konkretnego cukierasa
  • Zabawa trwa od dziś tj. 14 października do 15 listopada do północy
  • Wyniki ogłoszę do 20 listopada
Bannerek do poczęstowania


Abstrahując od candy, ale wciąż pozostając w słodkich klimatach. Od wiosny mamy pszczoły. A kto ma pszczoły, ten ma miód :) A jako dodatek do miodu powstaje wosk. Żeby się nie marnował, można z niego wyczarować aromatyczne świeczki :)


49 komentarzy:

  1. to ja pierwsza się zapisuję, fantastyczne prezenty przygotowałaś :) Kochana, wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego Bloga z okazji Jego pierwszych urodzinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie! Agnieszka, wszystkiego naj, naj, najlepszego. Pomysłów (chociaż tych Ci nie brakuje) i zapału w twórczości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko - sama wyczarowałaś te świeczki? Są śliczne!
    Serdecznie gratuluję tego roczku i życzę Ci wielu kolejnych, wspaniałych lat w blogowym świecie. W kolejce po te cudowności oczywiście staję.
    U mnie roczek już za dwa tygodnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę, jak to szybko zleciało
    a bo uwijasz się jak te pszczółki z Twojego ula, więc i nie zauważyłaś, jak szybko czas leci :)

    oczywiście z miłą chęcią zapisuję się na rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłabym przegapić takiej okazji :D a może do wygrania też te cudne świeczki?:>
    Nad rogalami nie zastanawiaj się, polecam przepis :D, a przecież nie muszą być z białym makiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkiego dobrego:) piękna biżuteria:)
    Przyłączam się i ja do zabawy, bardzo chętnie przygarnę komplecik bransoletkowo - kolczykowy:):)
    Świeczki są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prezenty, więc przyłączam się do zabawy!
    Strasznie zazdroszczę tych pszczół, własny miód to musi być COŚ!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie się zgłaszam do zabawy po zestaw z kolczykami :D
    a swieczki cudowne, fantastyczny pomysł :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce po cukierasy ;) Bardzo się cieszę że trafiłam na Twój blog i mogłam troszkę popodziwiać Twoich dzieł ;) Zgłaszam się po zestaw: Klasyczny komplet bransoletkowo - kolczykowy

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana na samym poczatku chciałabym Ci złozyć najwspanialsze zyczenia z okazji roku na blogu, wielu wspaniałych postów i konkretnych komentarzy, wielu nowych i stałych czytelników, kolejnych kilku, kilkunasty albo nawet kilkudziesięciu lat (jak dasz radę :P) na blogu :):))
    Znalezienia czterolistnej koniczynki żeby Ci mnóstwo szczęścia przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje trzy największe marzenia. Do tego życzę Ci mnóstwo scrapków abyś nadal rozwijała swoją pasję do scrapbookingu i 500 kilogramów przerożnych koralików, abyś miała konkretny zapas do tworzenia tych bajecznych i codownych bransoletek i wisiorów z sznurami :)
    I uśmiechu też Ci życzę :)
    Oczywiście z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy!!! i z wielką niecierpliwością czekam na wyniki :):))
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. robi wrażenie ... dziękuję za udział w wyzwaniu PC - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze...dech mi zaparło i się zakochałam w tym jesiennym wisiorze..jest przepiękny! to oczywiście znaczy że z nadzieja dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wkomponuję się w kolejkę, zaobserwuję z zaciekawieniem dalsze poczynania, a banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisuję się również :),
    obserwuję jako:mroczka
    baner: http://chatapodlasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria cudna - oczywiście CHCĘ
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością do Ciebie dołączyłam. Ciekawie jest u Ciebie i piękne zrobiłaś prezenty :)
    I ja uwielbiam robić biżuterię, mamy wspólne zainteresowania Niestety takiej nie mogę bo....nie widzę dobrze, parę razy próbowałam:) Dodałam Cię też do znajomych.
    Agnieszko zapraszam do mojego bloga:)
    http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z wielką chęcią (na zestaw bransoletkowo-kolczykowy) ustawiam się w kolejce. Gratuluję roczku i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Z przyjemnością zostanę tu na dłużej. Zapraszam również do mnie i na moje przydasiowe candy:) http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:) Gratuluje roczku i wielu następnych rocznic w blogowaniu:) zapisuję się na komplet bransoletkowo - kolczykowy :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Tym bardziej, że sama takich wisiorów wyplatać jeszcze nie potrafię. A biżuteria prezentuje się bardzo atrakcyjnie. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://bormisdbr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych udanych latek blogowych

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też chętnie się zgłaszam i obserwuję :) Zapraszam też na Wypasione Candy do mnie :) http://www.miriamart-decu.blogspot.com/2013/10/wypasione-candy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. nie tworze w technice koralikowej i podziwiam kazda robotke i prace raczek w niej z checia zaopiekuje sie twoimi tworkami :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna biżuteria! dziękuję za zaproszenie na candy, grzechem byłoby się nie zapisać :) obserwuję od dawna i wrzucam banerek na bloga. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam tego typu biżuterię a sama nie umiem się jej nauczyć ;) dlatego zgłaszam się i życzę wytrwałości w swojej pracy ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja rowniez ustawiam sie w ogonku z nadzieje,ze taki cukierasek trafi wlasnie do mnie :)
    pozdrawiam cieplutko I zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne! Dołączam do zabawy, chętnie adoptuję takie śliczności ;)
    Banner jest, obserwuję też... I podziwiam, bo sama jeszcze nie potrafię takich cudeniek tworzyć...

    Pozdrawiam,
    http://sutasz-agi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... aha, jeśli można, to pokochałam wisior :) Bardzo bardzo.

      Usuń
  27. Jak byłam młodsza to uwielbiałam takie świeczki, są idealne na zimowe i jesienne wieczory :)

    Z chęcią dołączam do zabawy bo szewc bez butów chodzi
    baner na http://siubzdziu.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepsze więc:) Powodzenia ; Oczywiście staje grzecznie w kolejce.Banerek jest

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak, kto ma pszczoły ten mam mód? hmm mój mąż ma pszczoły, czyli ja niejako też, ale u nas sprawdza się doskonale przysłowie "szewc w dziurawych butach chodzi ;) " A co do do candy chętnie wezmę udział, bo wisior jest przecudny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne te kompleciki,zapisuję się,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcia ustawiam się w kolejeczce i zapraszam do siebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam:)
    chętnie ustawiam się po takie wspaniałości:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję od dawna, bo jest co :-)
    zapisuję się również do zabawy, może mi się uda ;-)
    pozdrawiam
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią staję w kolejce, bo jest o co walczyć, a najchętniej przygarnęłabym bransoletkę i kolczyki :)
    Z przyjemnością dodałam się do obserwatorów (nie tylko ze względu na candy, żeby nie było:)) a banerek powieszony na blog.sowiarnia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, obserwuję od dawna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się z wielką chęcią i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję roczku! piekne prezenty:) Zwłaszcza cudny ten komplecik:) zapisuję się :) a świeczki pięknie wygladają:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale słodkości :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne prace, piękne nagrody. ja dopiero zaczynam swoja przygodę z koralikami. Dołączam do zabawy i obserwatorów,. Bardzo podoba mi się naszyjnik.
    Banerek na blogu: gdy-mam-czas.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję roczku i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Z przyjemnością zostanę tu na dłużejn Nie koralikuje i nie mam bloga ale bardzo podziwiam Twoje prace.Bardzo podoba mi sie naszyjnik.Pozdrawiam Ania
    a.jablonski@live.nl

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję rocznicy i nie mogę przejść obojętnie obok takich cukierasów! Ten wisior mnie powalił na kolana i pragnę go z całego serca:)) Zostaję również obserwatorką:)
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niedawno uczyłam się haftu koralikami i zaglądam teraz na wszystkie strony związane z tą techniką.
    W ten sposób trafiłam i na Twoją zabawę urodzinową. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych !
    Prezent wspaniały, z przyjemnością o nim pomarzę.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję.

    Podziwiam świece, wspaniale wyglądają.

    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  44. Wisior jest śliczny ale ze względu na moje gabaryty powalczę o komplet bransoletki z kolczykami :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobiegłam na metę na samych tyłach, ale ważne, że dobiegłam, bo wisior skradł moje serce! Komplecik też piękny!
    Gratuluję rocznicy i życzę sukcesów!
    a ja jestem na http://5porroku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jestem zauroczona czerwono pomarańczowym wisiorem :) jest cudny. Oczywiście zapisuję się w kolejce i obserwuję :) baner też jest na yagoshkaart.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. oba śliczne :) Zgłaszam się do zabawy :) Banerek na www.miekkaprzestrzen.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Jeszcze ja :))
    http://meine-rebl-fleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊