niedziela, 8 stycznia 2023

Kartka na 40 urodziny

Witajcie!

Kiedy kartka ma być zrobiona na szybko, na ratunek przybędą papiery Scrapandme. W wielu ich kolekcjach na odwrocie okładki znajdziecie przepiękne karty, które idealnie pasują na kartki A6 czy kwadratowe. Ja wykorzystałam kartę z okładki starszej kolekcji - Nice moments. A potem poleciało to, co ja bardzo lubię, a będąc w dt nie bardzo mogłam 😂 Miks produktów różnych producentów 💞 Kwiaty z ułożonej kompozycji to japońska kolekcja ScrapBoys , a pomiędzy nimi listki z liściastej kolekcji Scrap And Me, tekturkowa girlanda to Miszmasz Papierowy sklep , cyferki to @Paper Card, a ptaszek jest z wycinanek Mintay Papers.

Dobór został podyktowany brakiem czasu oraz faktem, że przypomniało mi się pod koniec wielkich porządków, a to było pod ręką i już wycięte. A Wy, kiedy nie wykonujecie pracy dla dt, pracujecie w obrębie jednej marki czy lubicie mieszać?








Noworoczne uściski ♥♥♥

I namiary na użyte materiały:

https://scrapandme.pl/pl/kategorie/3250-okladka-nice-moments.html

https://scrapandme.pl/pl/kategorie/3650--amidst-the-roses-leaves-1-arkusz-do-wycinania.html

https://scraphobby.pl/pl/p/Zestaw-papierow-POP-UP-PAPER-PAD-15-x-15-Japanese-Beauty-11/198

https://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/tekturki/527-swiateczne-wisiorki.html

https://papercard.pl/tekturki/690-tekturka-cyfry.html

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka Ci wyszła. Ja to jestem laik w tym temacie i podziwiam Cię że wiesz co z jakiej kolekcji wzięłaś. Ja niestety nie ma takiej wiedzy, tym bardziej że rok 2022 zamknęłam brakiem zakupów papierowych, poza tym mam problem z wycinaniem, ale myślę że to tylko kwestia wprawy.
    Pozdrawiam i życzę zdrówka w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za przemiły komentarz ❤ Wiedza o kolekcjach to tylko kwestia opatrzenia. Jak się pracuje często z jakąś marką, to się kojarzy :) A jeśli trudno Ci wycinać, są marki, które oferują gotowe wycięte elementy albo szablony, z których trzeba tylko wypchnąć elementy. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Karteczka jest prześliczna. Świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca Madziu :) To jedna z tych kartek, które szybko zakiełkowały pomysłem i równie szybko się ukleiły. Uściski!

      Usuń
  3. Cudna karteczka, świetne kolory i dodatki :) Lubię pracować z jednej kolekcji, ale też łączyć a wycinanki są super o ile równo wytnę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wando :) Ogromnie mnie cieszą Twoje odwiedziny i przesympatyczny komentarz :) Wycinanie precyzyjne faktycznie może być wyzwaniem :) U mnie rośnie mistrz takiego wycinania. Synek kocha wycinać i lada moment pewnie dam mu nożyczki precyzyjne. On będzie miał frajdę z wycinania, a ja wycinanki ;)
      Uściski

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊