czwartek, 4 czerwca 2020

Kartka ślubna do koperty

Koleżanka z pracy potrzebowała kartki ślubnej, którą zmieściłaby w kopercie. Warstwy i foamiranowe kwiaty nie wchodziły przez to w grę. Ale wykorzystanie folderu do embossingu na zimno, dodanie koronki i użycie kosteczek dystansowych nadało kartce przestrzenności. 


Serwetka wycięta wykrojnikiem Craft Passion jest podniesiona na kosteczkach dystansowych nad warstwą z papieru lustrzanego. Doskonale wpasowały się wycinane elementy z papierów Altair Art Aurora i ażurowe listki z wykrojnika APS Craft. Tekturka młodej pary to Scrapiniec.


Napis wycięłam z papierów LemonCraft Melody


Na kopercie zembossowałam na gorąco cytat i odbitkę polnych kwiatów.


Kartkę zgłaszam do wyzwań:

- na blogu Kartkowe ABC "K jak koronka"


- na blogu Tekturkowo "I ślubuję Ci miłość"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

26 komentarzy:

  1. Jest romantycznie- dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie karteczki do kopert też są potrzebne. Fajna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka.:) Powodzenia w wyzwaniach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka! Bardzo mi się podobają te zembossowane dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza i elegancka karteczka:) I przypomniałaś mi ,że mam ten stempelek i dawno go nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacz, jaka pożyteczna rewizyta ;) Dziękuję za Twoje przesympatyczne słowa :)

      Usuń
  6. Śliczna kartka i moja ukochana kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię Aurorę, choć moim ulubieńcem jest Mysterious garden :)

      Usuń
  7. Kartka jest śliczna. Wydaje się bardzo pracochłonna a jak jeszcze taki laik jak ja, czytam opis to magią trąci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas jest czarodziejką w jakiejś dziedzinie dla tej drugiej :) Jak tak mam.przy Twoich pracach ze złoceniami, jajkach czy maskotkach :)
      Moc uścisków!

      Usuń
  8. Śliczna kompozycja, delikatna i czarująca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu, Tekturkowo DT.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, delikatna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - DT Justyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊