sobota, 20 czerwca 2020

Tag-zawieszka z pozytywnym przesłaniem

Był czas, że dziwiły mnie niekartkowe prace scrapbookingowe. Nie widziałam sensu w ich wykonywaniu. Teraz nie jestem w stanie zrozumieć swojego stanu umysłu, kiedy tak myślałam ;) Dziś jedna z niekartkowych prac - tag. Dekoracyjna zawieszka, której wygląd i zastosowanie ogranicza tylko nasza wyobraźnia. 


Mój tag został zawieszką do prezentu urodzinowego dla przyjaciółki. Z tyłu napisałam kilka słów od serca. Wisi na jej toaletce i co rano wywołuje uśmiech na twarzy.



Postawiłam na mój ulubiony styl vintage. Pomogły mi w tym piękne papiery Altair Art z kolekcji Mysterious garden. Dodałam tylko pasującą koronkę i wstążkę, trochę gazy i sznurek.



Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

20 komentarzy:

  1. Aguś kobieta zmienną jest więc dobrze, że zmieniłaś zdanie :)). Piękny tag!!! Śliczna, malutka kompozycja i od serca podarowana :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo czasu mi to zajęło, ale cieszę się ze zmiany poglądów, Justynko :) Buziole!

      Usuń
  2. Śliczny, bardzo stylowy tag. To fantastyczny dodatek do prezentu, sam w sobie jest uroczą pamiątką.
    Uściski Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niejednokrotnie zostaje dłużej z obdarowanym niż prezent :) Pozdrawiam serdecznie, Ewo :)

      Usuń
  3. Ha, ha - też niegdyś miałam ten stan umysłu i dziś go nie rozumiem :) A tag świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ówczesny stan umysłu mnie równocześnie rozśmiesza i zawstydza ;) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Super wyszło, może się też przekonam do tagów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja, kiedy już spróbowałam tej formy, lubię jej wszechstronność :)

      Usuń
  5. Kochana, też miałam taki czas, ale już mi przeszło a tagi pokochałam! Piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że to zupełnie inna osoba miała takie dziwne przeświadczenie ;) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  6. Super tag! Wyszedł przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny tag! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag, bardzo romantyczny :) Mysterious Garden jest piękną kolekcją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zgadzam się, że te papiery są cudne.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Świetny tag! Zresztą tagi od zawsze mi się podobały, jak pamięcią sięgam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Wspaniała kompozycja. Uwielbiam tagi, Choć rzadko robię. Idealny jako zawieszka do prezentu!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) Przyznam, że i ja niezbyt często sięgam po tę formę, ale kiedy już mi się zdarzają, to bardzo miło mi się przy nich pracuje :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊