piątek, 6 marca 2020

Czekoladownik w różu.

Kiedy pod koniec ubiegłego roku blog Towarzystwa Dobrej Zabawy świętował 5 urodziny, świętowałam razem z nim. Byłam tak fantastyczną towarzyszką zabawy, że po tych urodzinach to ja dostałam prezenty ;)
Za najpiękniejsze życzenia urodzinowe przyznana miała być nagroda w postaci świątecznego zestawu papierów ScrapAndMe. Ponieważ wyniki były ogłoszone już po świętach, Agnieszka Korman koordynująca nie tylko bloga, ale całą zabawę urodzinową, sprezentowała mi dodatkowo zestaw papierów ScrapAndMe "Nice Moments". Żebym miała coś do scrapowania na już, a nie dopiero w grudniu ;) Papiery z tej kolekcji są przepiękne, delikatnie ukwiecone. Kwiatom towarzyszą również kropki i paski, co daje możliwość komponowania pięknych teł. Ja, zainspirowana wyzwaniem na blogu wspomnianego Towarzystwa Dobrej z liftem pracy Tajanny, ozdobiłam tymi papierami czekoladownik.





W środku zmieści się klasyczna czekolada 100 gram. Dodałam też małą kieszonkę, w którą można włożyć tag z życzeniami, kartę podarunkową czy pieniądze.



Trochę zbliżeń na detale. Sprężynkowe wąsy zrobiłam sama z drucików, jakie zostają przy ucinaniu różyczek. 



Motylki są przyklejone na takich samych drucikach, co daje wrażenie, jakby przysiadły na kwiatach.


Pod kwiatki dodałam kolorowy tiul. Duże kwiaty to hybryda wycinanych z arkuszy Lemon Craft i gotowych z papieru czerpanego. Tekturkowy napis Essy-Floresy zembossowałam na gorąco. 


Czekoladownik zgłaszam do wyzwań:

- na blogu Szuflady "Makaroniki" - cały jest słodko pastelowy



- na blogu Lemon Craft Wiosenna tablica inspiracji "Spring flowers" - tak tu różowo i kwiatowo


- na blogu Miszmasz papierowy "Dowolna praca z tekturką" - jest napis i border patyczki



I jeszcze na koniec wrócę do wspomnianych urodzin bloga Towarzystwa Dobrej Zabawy. To była wspaniała "impreza". Agnieszka obdarowała mnie papierami.


U Ani wygrałam boski kalendarz.


Beatę wzruszyły moje słodkie życzenia i w nagrodę słodka szkatułka ze słodkimi piernikami wewnątrz (nie doczekały sfotografowania) ozdobiła mój dom jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.



Wygrałam jeszcze album u Dagmary, ale narazie nie dotarł do mnie.
Ktoś dotrwał z czytaniem do tego miejsca? ;)
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)





26 komentarzy:

  1. Cudnie opakowane słodkości 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nagród! Czekoladownik jest zachwycający:-) Podoba mi się pomysł ze sprężynkami, a motylki na druciku ( jeśli pozwolisz ) odgapię:-) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi to czytać :) Bardzo proszę, posadź i swoje motylki na drucikach :)

      Usuń
  3. Stworzyłaś świetny czekoladownik, a te "hybrydy" bardzo udane :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hybrydy wymyśliłam, bo brakowało mi kwiatów tej wielkości :)
      Ściskam :)

      Usuń
  4. Piękne nagrody! Wspaniałe prace! Czekoladownik rewelacyjny!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nagrody dostarczyły mi wiele radości :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Jaki cudny ten czekoladownik, taki romantyczny i lekki :)
    Prezenty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotrwałam do końca i bardzo miło się czytało:) Gratuluję Ci Agnieszko tych wszystkich wspaniałości a czekoladownik ogromnie mi się podoba. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham takie rozbudowane wpisy, Ewuniu i ogromnie mnie cieszy, że czytelnicy to wytrzymują :) Dziękuję za przemiłe słowa.
      Buziaki!

      Usuń
  7. Świetny czekoladownik, pięknie skomponowany :) Gratuluję świetnych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu. Z okładką miałam ułatwione zadanie, bo inspirowałam się pracą Tajanny, ale pozytywnie zaskoczyło mnie, jak fajnie wyszedł mi środek :)

      Usuń
  8. Czekoladownik, to zawsze dobry pomysł :-) Powodzenia w wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry, choć czasochłonny :) Ja to mam jeszcze problem z czekoladownikami, żeby pamiętać schować wstążkę pod warstwą okładki ;)

      Usuń
  9. Ja dotrwałam do końca Aguś :))). Czekoladownik jest piękny i ile w nim wspaniałych detali!!! Uwielbiam czekoladowniki, to najpiękniejsze opakowania dla czekolady :)). Buziaki i dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodawanie tych wszystkich drobiazgów było świetną zabawą :) Nie często robię czekoladowniki, ale bardzo lubię i bardzo mi się podobają :)
      Pozdrawiam serdecznie, Justynko :)

      Usuń
  10. Super czekoladownik, przepięknie go "ubrałaś". Bardzo cieszę się, że jesteś z nami w naszych wyzwaniach i gratuluję wszystkich nagród! Pozdrowienia od Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i delikatna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny projekt! Dziękuję za udział w Lemonowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊