niedziela, 1 marca 2020

Świecznik z sercami

Kiedy na kolejnych blogach pojawiały się wyzwania z sercami, a mój świecznik nieustająco drażnił moje oczy, uznałam, że musi być znak, żeby zafundować mu lifting :)
Przestudiowałam różne porady na temat użycia farb kredowych i przecierania i przystąpiłam do dzieła. Zaczęłam od czarnej farby. Kiedy wyschła, nałożyłam warstwę jasną. W dwóch porcjach, bo jedna wydała mi się za mało. Za to potem musiałam dłużej trzeć papierem ściernym, żeby odkryć czarną bazę ;) Już taki przetarty świecznik wyglądał super, ale skusiłam się na mediowanie. Na dwóch ostemplowanych ściankach przykleiłam na gel medium sizal i kompozycje z różyczek, metalowych elementów, listków z wykrojnika, kamyków, miki i tłuczonego szkła. Na dwóch pozostałych zrobiłam tylko delikatnie wzór pastą modelującą przez szablon.
A potem dałam się ponieść emocjom i psikałam, chlapałam, miziałam pędzlem i gąbeczką. 






Świecznik zgłaszam do wyzwań:

- na blogu Filigranki "Moodboard"


- na blogu Klub Twórczych Mam "Wyzwanie kolorystyczne-Pastelowe Love"


- na blogu Świrów Rękodzieła "Konkurs lutowy-Praca romantyczna"


Użyte materiały:
- farby kredowe vintage od Daily Art
- gel medium Renesans
- kamyki 3d Pentart
- szkło tłuczone od ApsCraft
- elementy metalowe, mika w płatkach
- mgiełki Daily Art
- tusze splash, pasta pozłotnicza, pasta efekt rdzy
- skrapki z wykrojnika
- papierowe róże
- stemple Project Prezent

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

46 komentarzy:

  1. Piękny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie trafiłaś w mój gust! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie go przerobiłaś. Jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej był taki grzeczny, a teraz ma pazura :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  4. Najfajniejszy jest ten ostatni etap - super zabawa:) Wyszło wspaniale - ciekawie i kreatywnie.
    Uściski Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam, to fakt :) Czasem czytam, w jakiej kolejności scraperki używają mediów, o suszeniu nagrzewnicą. U mnie to był żywioł ;) Momentami było za mokro,jak kolor wychodził nie taki, jak oczekiwałam, to zamalowywałam gessem i próbowałam na nowo ;) Wolna amerykanka';) Miło mi, że komuś jeszcze efekt się spodobał :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
    2. Brawo Ty:))) Ja też nie używam nagrzewnicy, lubię gdy kolory się zlewają.

      Usuń
  5. Kochana, uwielbiam takie prace! Jest cudowny, tak się czaje na to szkło tłuczone, tylko mnie trochę cena odrzuciła :D
    W każdym razie praca piękna! bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, jak mi miło :)
      Ze szkłem tłuczonym miałam to szczęście, że mogłam sprawdzić za darmo, bo stanowiło niespodziankę od APSCraft za komentowanie na ich blogu. A poza tym oni mają to szkło niedrogie. Zajrzyj do nich :)

      Usuń
  6. Wyszło pięknie :) Miło popatrzeć na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś dobrze, że dałaś ponieść się fantazji bo jest piękny :)). Cudne kolory, chlapanie i ciapanie wyszło ekstra ❤ i genialne mediowanie :))). Powodzenia w zabawach. Buziaki kochana i miłego dnia życzę!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :) Czasem dobrze jest poeksperymentować :)
      Buziaki!

      Usuń
  8. O jaki ciekawy efekt uzyskałaś, wieczory przy takim świeczniku z fondue czekoladowym i truskawkami będzie na bank udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gondue czekoladowym nie pomyślałam, ale pomysł wart rozważenia :)

      Usuń
  9. Super Ci to wyszło. Efekt finalny bardzo przyjemny dla oka ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek. Pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!!! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega! I pewnie dobra zabawa przy tym wszystkim? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać :) Zabawa była świetna :) Chociaż kilka razy za mokro było ;)

      Usuń
  13. Przepiękna robota, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super wyszło, piękny świecznik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje, taki wystrojony 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Przerobienie świecznika to strzał w dziesiątkę. ślicznie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cel osiągnięty! :) i jak stroi odnowiony! bardzo milutko wyszło! tak przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojacie świetny pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca :) dzięki za udział w wyzwaniu w KTM

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam :) pozdrawiam i ślę uściski <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊