niedziela, 15 marca 2020

Kartka wielkanocna-pisanka

Wpadł mi w oko kurs na kartkę w kształcie pisanki. Przygotowałam własny szablon i powstała. W całości z najnowszej kolekcji papierów Lemon Craft "Spring Wishes", którą wygrałam w candy na cytrynowym blogu.







Kartkę zgłaszam do wyzwań:



- na blogu Klubu Twórczych Mam "Wielkanocne wariacje" Wyzwanie #2 (zainspirowały mnie jajeczka i kolorystyka tablicy)



- na blogu Kartkowe ABC "E jak elementy do wycinania"

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad. Trzymajcie się zdrowo.

22 komentarze:

  1. Świetne jajo 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC i pozdrawiam ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna jajcowa karteczka, bardzo mi się podoba. Świetne użycie papierków, które tworzą idealną kompozycję i te jajeczka środku, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martuś :) Papierki zrobiły robotę. Dodałam tylko ryżyki, piórka i trochę sizalu :)

      Usuń
  3. Cudna ta kartka :) Efekt jest zabójczy !! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beatko :) Nie przypuszczałam, że wyjdzie aż tak dobrze bez wykrojników :)

      Usuń
  4. Ślicznie i pomysłowo Agnieszko - to idealny pomysł na świąteczną kartkę.
    Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) Na pewno powtórzę tę formę kartki, bo jest nietuzinkowa, a jednocześnie da się ją zapakować w tradycyjną kopertę :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  5. Aguś śliczna kartka!!! W takiej formie rzadko widuję, a jest naprawdę super! Piękne kwiaty, dodatki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiej kartki, Justynko, do tej pory też nie widziałam, a tak mnie zachwyciła, że nie mogłam jej nie zrobić :) Buziaki!

      Usuń
  6. Fantastyczna karteczka, ogromnie mi się podoba :) Super dobór papierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery są świetne :) Moja Basia zakochana w nich. Powycinała już prawie wszystkie dodatki z tej kolekcji :)

      Usuń
  7. Śliczna karteczka, niesamowity efekt uzyskałaś tymi 3 nakładanymi jajkami. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jajka to na tym papierze :) Ale wrażenie robią przestrzenne :)

      Usuń
  8. Fantastyczny pomysł. Podoba mi się. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa kartka :) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  11. very pretty card.Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊