sobota, 28 marca 2020

Wiosenna dekoracja-motyl

"Czasami człowiek musi, inaczej się udusi." Jerzy Stuhr co prawda nie śpiewał o scrapowaniu, ale te słowa idealnie pasują do moich odczuć, kiedy usiadłam dziś do stołu. Ja po prostu musiałam zrobić coś kompletnie nie związanego z moimi dziećmi ani ich edukacją domową.
I od razu mi lepiej :)
Inspiracją dla tej pracy był motyl Marleny, liftowany na jej pożegnanie z blogiem Craft Style.


Bazę motyla wzięłam z shaker box od Essy-Floresy. Okleiłam ją papierem z kolekcji Mysterious garden od Altair Art i wytuszowałam na brzegach. Po lewej stronie przez maskę od Agaterii nałożyłam pastę modelującą. Prawą pozostawiłam bez niczego, bo zależało mi, żeby nie zakrywać tych ślicznych kwiatów.


Kompozycję kwiatów i dodatków przykleiłam na siatce florystycznej i gazie z pomocą gel medium. Wycinane elementy to też Mysterious garden. I znowu ukręciłam kilka sprężynek z drucików pozostałych po kwiatach.
Na koniec przetarłam brzegi pastą pozłotniczą, dodałam trochę mikrokulek i psiknęłam całość zieloną kameleonową mgiełką.


Liftowany motyl wygląda w oryginale tak



Dekorację zgłaszam do wyzwań:

- na blogu Altair Art "Nie-kartka"


- na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy "Wiosna"



Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


46 komentarzy:

  1. Brawo. Piękny ten motyl 😊
    Marlena się ucieszy... I powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow efektowna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Alatir Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wiosenny motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami człowiek musi Agnieszko:) Pięknie zliftowałaś motyla - jest śliczny, wiosenny i romantyczny.
    Taki symbol nadziei na lepsze jutro:)))
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak Ewo :) Po tych dniach, kiedy zostałam nauczycielką od wszystkiego, potrzebowałam zrobić coś dla siebie, dla przyjemności :) Cieszę się, że nie tylko mnie się podoba i niesie nadzieję.
      Ściskam mocno!

      Usuń
  5. Ładnie Ci wyszedł ten motylek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś jak przeczytałam wstęp Twojego posta to aż zaśmiałam się :))). Mam dokładnie tak samo. Ta edukacja on-line dzieciaków wykańcza mnie! No, ale nic nie zrobimy trzeba przeczekać :). Motyl przepiękny!! Cudny i wiosenny!:) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, kiedyś chciałam zajmować się edukacją domową moich dzieci. Wszak uprawnienia nauczycielskie mam. Od dwóch tygodni dziękuję Najwyższemu, że do tego nie doszło i modlę się, żeby jak najszybciej inni znowu uczyli te moje dzieci 😂😂😂
      Miło mi, że motylek się podoba :)
      Buziaki!

      Usuń
  7. Uroczy motylek :) dziękuję za wspólną zabawę w marcowym wyzwaniu Altair Art, pozdrawiam Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały ten twój motyl. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW!!! Cudny motyl!
    No cóż? Chyba nie pozostało nam nic innego, jak zająć się edukacją dzieci w domu, oby trwało to jak najkrócej!
    Pozdrawiam serdecznie Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Alinko :)
      Wiesz, ja mam uprawnienia nauczycielskie i od 3 tygodni codziennie cieszę się, że nie jest to moja droga zawodowa, a tylko krótki nieplanowany epizod ;)
      Uściski :)

      Usuń
  10. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny motyl! O tak, odskocznia od spraw rodzinnych jest czasami potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham motyle, dlatego są elementem mojego logo. Każdy jest piękny i niepowtarzalny, ich urok mnie zawsze zadziwia. Twój też jest piękny. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podziwiałam Twojego motyla na szkatułce. Zachwycające tło mu sprawiłaś.
      Miło mi, że mój motyl Ci się podoba :)

      Usuń
  13. cudny motyl dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda DTAltairArt

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny wiosenny motyl :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Бабочка действительно радует глаз. Ведь не только переживания из-за пандемии, но и другие светлые чувства должны быть в нас. Удачи и благодарю от группы дизайнеров TDZ за выбор нашего задания. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna w motylim wydaniu :) Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊