niedziela, 5 lipca 2020

Kartka urodzinowa z wzorami zentangle

Często zdarza mi się w chwilach zastanawiania gryzmolić po kartce, gazecie czy o zgrozo książce. W szkole nieraz zarysowywałam geometrycznymi wzorami kratki w zeszytach. Dopiero niedawno dowiedziałam się, że takie dorysowywane ramki czy zygzaki mają swoją nazwy.

Dziś kartka urodzinowa z ręcznie zdobionym napisem. Każda litera jest wypełniona powtarzalnym wzorem. Taki sposób zdobienia nazywa się zentangle. Nazwa pochodzi od słów: zen-medytacja i tangle-plątanina. Czyli przez rysowanie osiągamy twórcze odprężenie. 


  Papier Altair Art z kolekcji Aurora świetnie sprawdził się jako tło.


Kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu Art-Piaskownicy "KoloroTON #25 - Szary plus jeden dowolny kolor"  u mnie turkusowy.


Kartka bierze udział w zabawie FAN MIESIĄCA na blogu Altair Art


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

16 komentarzy:

  1. Fajna praca:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny sposób na kartkę :) Widzę, że te literki rysowałaś bezpośrednio na papierze ozdobnym. Podoba mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Nie sądziłam, że tak doskonale wyjdzie na tym papierze. Ale ostatecznie tylko podkolorowałam i wycięłam dookoła napisu.
      Uściski!

      Usuń
  3. Fajny pomysł na to wyzwanie. Życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój młodszy syn tak ma :). Teraz już wiem, że to forma sztuki więc nie będę już jemu marudziła, że kolejny zeszyt zamalowany :). Super kartka, bardzo mi się podoba! Buziaki :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna kartka, coś zupełnie nowego - jest urocza.
    Uściski Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam Cię za to artystyczne kreślenie. Kartka wyszła świetna i niepowtarzalna. Ale do tego to trzeba mieć jakiś talent.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie , pozwoliłam sobie zostać na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje kreślenia przypadły Ci do gustu.
      Rozgość się tu mnie :) Ja u Ciebie już też mam wygodne miejsce.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Bardzo fajny pomysł na kartkę.Dziękuję za zabawę zabawę z Art-Piaskownicą.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna robota:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale czadowa :) Dziękuję za wspólną zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊