sobota, 21 września 2019

Notes niespodzianka (2)

Rok szkolny trwa już w najlepsze. Uczniowie tradycyjnie odliczają dni do kolejnych wakacji. Czas ten może uprzyjemnić notes z ukrytą wysuwaną wiadomością. Taki prezent zrobiła koleżanka dla swojej córki.


To moje kolejne spotkanie z formą podwójnie rozsuwaną (double slider) z pomocą wykrojnika Christmas Card od Nellie's Choice. Ponownie sięgnęłam po kolekcję papierów Love Llama od Laserowe LOVE, wycinanki Childhood Crayons od Craft O'clock i szkolną matematyczną tekturkę od Essy-Floresy. Do uśmiechu zachęca stempel od Agaterii, szew to stempel Project Prezent. Reszta napisów to moja inwencja. Podobnie moim pomysłem jest kredka. Tworzy ją kilka kawałków tekturki, jakie pozostają zawsze po wyjęciu większych elementów z zestawu. Po sklejeniu odpowiedniego kształtu, pomalowałam tekturki flamastrem, a czarnym pisakiem podkreśliłam formę kredki.






Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad 😊




32 komentarze:

  1. Aguś notes jest super!!!! Z takim wesołym cudem to i rok szkolny nie jest straszny :)). Chociaż ja już chcę wakacji :)). Buziaki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :) Miło mi to czytać :) Z tego co wiem, notes jest ochoczo testowany podczas lekcji ;)
      Po tych ostatnich deszczowych i wietrznych dniach i po pierwszych szkolnych pracach domowych, ja też w myślach odśpiewałam nieśmiertelną piosenkę kabaretu OT.TO "Jeszcze tylko październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec i... wakacje, znów będą wakacje" ;)
      Ściskam u Tobie również życzę miłego tygodnia!

      Usuń
  2. Świetny ten notes, do tego bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa forma okładki, na pewno niebanalna i może sprawić radochę dziecku :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechanizm działania jest niezwykle interesujący dla użytkowników ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ooo, jaka fajna forma notesu! Świetnie wyszło Agnieszko, bardzo mi się podoba.
    Życzę Ci powodzenia w wyzwaniu i mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Bardzo mi miło czytając Twoją opinię :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. bardzo kreatywny pomysł i piękne wykonanie. Trzymamy mocno kciuki, oczywiście za wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Droga Ekipo Świrów 😘 To dużo dla mnie znaczy, że Wam się podoba :)

      Usuń
  6. Super i z pomysłem :)Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest i taki radosny, zdecydowanie motywuje do działania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do działania jak do działania ;) Na pewno motywuje do rozsuwania i chowania "radosnej" wiadomości ;)

      Usuń
  9. Super, bardzo pozytywny! z takim od razu raźniej:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki był zamysł przy tworzeniu, żeby oczekiwanie na wakacje było przyjemniejsze :)

      Usuń
  10. Śliczny notesik - dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Notes jest świetny. Kryje super niespodziankę i świetne przesłanie. Ja też czekam na wakacje, oby szybko przyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jesień ledwo się rozgościła a my już do lata tęsknimy :)

      Usuń
  12. Świetny notes! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny notes!!!! Jak tylko spojrzałam to uśmiech się rozgościł na twarzy mej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Anettko :) Zrobiłam dwa takie notesy i radochę miałam niesamowitą przy tym :)

      Usuń
  14. Zachwycająca, niezwykle wesoła karteczka :-) Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊