poniedziałek, 16 września 2019

Kartka tagowa.

Inka z Klonowej utworzyła na FB grupę - Halo Crafty - w której przez ostatni tydzień ćwiczyliśmy nasze umiejętności operowania kolorami w scrapowaniu. Praktyczne wdrożenie tych umiejętności polegało na stworzeniu trzech kartek w kształcie taga, według tej samej mapki, ale operując odmiennymi wytycznymi co do kolorystyki.
Dziś moja praca na zadanie "2+1", czyli ulubiony kolor (u mnie zielony) i dwa dobrane według palety barw.
Baza to kartka formatu A6 przycięta na rogach. Pracowałam w obrębie starej kolekcji papierów I-kropki. Grafikę wycięłam z arkusza It's me 07 od Essy-Floresy. Trochę zmieniłam kredką akwarelową kolor autka. Kilka wstążek spięłam z kwiatem ćwiekiem z perełką od Craftmanii. Kilka półperełek dopełniło całości.


Powstała karteczka, z pomocą której można oznajmić rodzinie radosną nowinę, ewentualnie złożyć świeżo upieczonym rodzicom gratulacje :)


Mapka, według której pracowałam.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

17 komentarzy:

  1. świetna kartka. Trzeba przyznać, że pomarańcz wcale nie jest kolorem łatwym w wykorzystaniu, a tutaj ładniej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi to czytać, tym bardziej, że sama jestem zadowolona z efektu :)

      Usuń
    2. to tym bardziej działaj w tym temacie! :)

      Usuń
  2. Ciekawie dobrałaś kolory, karteczka wspaniale się prezentuje. Ja robię to zawsze intuicyjnie i nie myślę o palecie ale może warto :)
    Uściski Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Muszę się przyznać, że i ja do tej pory nie specjalnie posiłkowałam się paletą barw, a po tym tygodniu z facebookową grupą widzę, że warto, bo ułatwia pracę :)
      Dziękuję za odwiedziny. Ściskam!

      Usuń
  3. Nie wiem czemu, ale te kartki-tagi do mnie nie przemawiają - przynajmniej na razie ;) Ale za to wciąż mi się podobają u Ciebie wstążki spięte ćwiekiem :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie zauważasz, że na razie Ci się nie podobają ;) Gust jednak ewoluuje. Ja na przykład nie jestem w stanie zrozumieć, że kiedyś nie podobały mi się prace vintage ;)
      Dziękuję za odwiedziny i również pozdrawiam!

      Usuń
    2. To prawda z tym gustem. Na wiele rzeczy, prac, czy styl patrzę łaskawszym okiem niż jeszcze pół roku temu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. O to w tym właśnie chodzi. Żeby się rozwijać :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna i urocza karteczka z ciekawą paletą barw, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki to bardzo fajne pamiątki, ja zawsze do prezentów dodaję właśnie takie kartki tylko robione przez innych bo sama nie potrafię, ale wszystkiego nie można robić samemu, coś trzeba dla innych zostawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza :) Fajnie połączyłaś ze sobą kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wyszło rewelacyjne, wszystko kapitalnie dobrałaś kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊