czwartek, 31 października 2019

Mix mediowa chatka czarownicy

Jestem z pokolenia mało halloweenowego, ale bardzo mi się podobają dekoracje w tej tematyce. Dlatego nie mogłam sobie odmówić przyjemności zrobienia chatki czarownicy.


Elementy domku 3d do Essy-Floresy zagruntowałam czarnym gesso. Farbą 3d uzyskałam na ścianach strukturę cegieł (z maską własnej produkcji). Miejscami przykleiłam fragmenty tła murku, które pomalowałam tą samą farbą i przyciemniłam gesso. 
Na dachu pojawiły się dachówki, które zrobiłam z fragmentów pociętych resztek beermaty. Nic się nie marnuje ;) Dachówki najpierw lekko potapowałam czarnym gesso, potem suchym pędzlem naniosłam pastę efekt rdzy i farbę metaliczną.
Płot i drzewo dzięki paście strukturalnej zyskały odpowiednią fakturę.
(Drzewo akurat jest nie z tego zestawu, ale jakoś zestawowe choinki nie pasowały mi do chaty wiedźmy). Na końcu wszystko jeszcze potraktowałam mgiełkami, woskiem i splashem.
A potem dekorowałam :)
Przed chatką pojawił się mech.

Nie zabrakło dyni, ducha, pająka, nietoperzy.

W oknie powiewa strzęp firanki, a do chaty wlatuje kolejny duch.
Czarownica na miotle i jej kot szykują się do lotu.
Taka mix mediowa chatka :)

Sama chatka jest tekturkowa, dodatki są tekturkami, nawet dachówki są z fragmentów tekturek, więc zgłaszam ją do wyzwania na blogu Miszmasz Papierowy "Dowolna praca z tekturką"

Wybitnie rdzawo-ruda kolorystyka wyjaśnia również zgłoszenie do konkursu październikowego na blogu Świry rękodzieła, gdzie króluje ruda wiewiórka.




Dziękuję za odwiedziny i Wasze wszystkie komentarze :)

46 komentarzy:

  1. Świetna praca, na pewno poświęciłaś jej sporo czasu, ale efekt jest WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z ,,niehalloweenowego,, pokolenia ale uwielbiam takie dekoracje. Podoba mi się Twoja chatka czarownicy. Pracy dużo ale efekt końcowy robi wrażenie ... no i zabawa przy tej chatce była przednia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu :) Zabawa była świetna! Momentami sama byłam tak kolorowa, jak ta chatka ;)

      Usuń
  3. No fajna ona jest :))) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi przyszło do głowy, że oprócz parkietu umiesz też już kłaść dachówki ;) Co dalej? :*

      Usuń
    2. No dzięki ;)
      Sama siebie zaskakuję talentami budowlanymi ;) Czas pokaże, czego jeszcze dokonam "temi rencami" ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zdecydowanie nie moje klimaty ale podziwiam kunszt wykonania. Chatka robi piorunujące wrażenie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że zrobiłam takie wrażenie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Imponująca praca, chociaż nie w moich klimatach. Fajnie, że opisałaś proces powstawiania i kolejność wykorzystania mediów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Do niedawna wydawało mi się, że to też nie moje klimaty, ale gusta jednak ewoluują :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Woooow! Jest po prostu odlotowa! Uwielbiam takie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taki komplement od Ciebie to skarb :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Waouh ! Magnifique création qui me laisse sans voix.
    Je suis en admiration.
    Bravo.
    MaryannG

    Wow! Beautiful creation that leaves me speechless.
    I am in admiration.
    Well done.

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie zmediowany domek! cegiełki są rudawe, czemu praca jeszcze nie jest zgłoszona do naszego konkursu październikowego? :) zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 Kochani jesteście :) Już nadrabiam swoje niedopatrzenie i zgłaszam ją do wyzwania 😘

      Usuń
  9. Świetna dekoracja, na pewno było mnóstwo zabawy przy komponowaniu i ozdabianiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Tak, bawiłam się tak dobrze, że nawet nie zauważyłam, że chlapię nie tylko w kartonie, który teoretycznie miał zabezpieczyć otoczenie przed mediami ;)

      Usuń
  10. WOW! Chatka jest niesamowita, zbieram szczękę z podłogi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, dziękuję ;) Mam nadzieję, że szczęka nie ucierpiała nadmiernie ;)
      Buziaki!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie ucierpiała :D i chętnie znów ją nadwyrężę patrząc na takie cudeńko. :)

      Usuń
  11. Wspaniały projekt Agnieszko, wyszło ślicznie i baśniowo.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chatka fantastyczna. Rewelacyjny projekt, ma swój klimat 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Absolutnie mnie przekonałaś, że dekoracje halloweenowe mogą być wspaniałe :) Twoja chatka jest dyskretna, nie przesadzona - nie wiem jak to nazwać ale łykam ją w kawałku, z dachówkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też z tych nie halloweenowych, ale taką dekorację mogłabym mieć. Chatka jest świetna pod każdym względem, widać że jej Tworzenie sprawiło s i wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monia :) Chatka stoi na komodzie i cieszy oko. Choć pewnie wkrótce podmienię ją na bożonarodzeniową :) Radochę miałam niesamowitą. Nawet mój mąż z zainteresowaniem przypatrywał się, jak kładę dachówki ;)
      Buziaki!

      Usuń
  15. Wspaniała praca, ileż ty detali :) Ja mój Halloweenowy domek zaczęłam i niestety nie udało mi się go skończyć :( Poczeka rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sylwio :)
      Za bardzo poszalałaś z dyniami i na domek czasu zabrakło ;) A znając Twoje prace, to pewnie detali tam 3 razy więcej będzie niż u mnie :) Za rok zobaczymy :)

      Usuń
  16. Idealna chatka dla czarownicy, sama zamieszkałabym w takiej chacie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalna praca! I jak dopieszczona szczegółowo :) ten duszek i to okienko z poszarpaną firanką mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna praca! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie świętuję halloween ale praca mistrzowskie wykonanie 👌

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anettko :) Rzadko jestem aż tak zadowolona z efektu końcowego, jak tu :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊