wtorek, 12 listopada 2019

Kartka bożonarodzeniowa z wieńcem z ostrokrzewu

Listopad działa na mnie przygnębiająco. Liści prawie nie ma, śniegu prawie nie ma 😉 Zatęskniłam za zielenią. Ale że świat szykuje się już do Bożego Narodzenia, to zieleń liści ma postać wieńca ostrokrzewu na kartce świątecznej.
Jest to też moja trzecia kartka tagowa, wykonana w ramach zabawy z kolorami w grupie Halo Crafty na FB. Tym razem kartka monochromatyczna.


Na środku przykleiłam trochę sizalu i zaczęłam komponować wieniec. Najpierw stworzyłam jego szkielet z porozcinanego wianka z wykrojnika Craft&You Desing. Wtedy zaczęła się najprzyjemniejsza część - dodawanie kolejnych warstw z wyciętych elementów ostrokrzewu z paska od UHK Gallery.


Wycięłam też owoce ostrokrzewu i kokardę z zestawu Vintage elements od Essy-Floresy. Owoce ostrokrzewu pomalowałam crackle accents. Wyglądają, jakby kurczyły się na mrozie.


Dodałam napis wycięty wykrojnikiem od Craft Passion. Z pomocą pasty strukturalnej i pasty śniegowej w pisaku uzyskałam efekt oprószenia śniegiem. Jeszcze trochę brokatu, póki pasty były wilgotne i wszystko skrzy się, jak w mroźny słoneczny dzień ❄



Część elementów wycinanych jest podniesiona na kosteczkach dystansowych, ale kartka bez trudu zmieści się w normalnej kopercie.


Ponownie była to kartka wykonana według tej mapki.


I na koniec zdjęcie w tercecie.


Kartkę zgłaszam do wyzwań:
- na blogu Sklepik Gosi "Śniegu nam trzeba - Praca z pastami" (użyłam pasty strukturalnej i pasty śniegowej).


- na blogu ScrapAndMe "Napis" (u mnie z wykrojnika)


Wykorzystane materiały:
- papier Vintage Damasks 03 od Essy-Floresy
- papier Christmas in Avonlea-Spruce od UHK Gallery
- papier Pierwszy Śnieg 02 od Galerii Papieru
- elementy do samodzielnego wycinania Ostrokrzew od UHK Gallery
- papier Vintage Elements 03 od Essy-Floresy
- wykrojnik Wesołych świąt od Craft Passion
- wykrojnik Wianek od Craft&You Design
- Mini Crackle Accents
- pasta strukturalna, pasta śnieg w pisaku, klej, kosteczki dystansowe, sizal, brokat

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

25 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba, a już z "tercetu" zdecydowanie najbardziej :) Pasta strukturalna świetnie tu wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja Agnieszko, wianuszek pięknie się prezentuje. Podoba mi się też dobór kolorów.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zielenie i czerwienie bardzo mi się podobają. I z tych trzech kartek , tak jak Ani, ta najbardziej przypadła mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. Jakby na szronie została, cudowny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna, tak pięknie ośnieżona. Wianuszek wyszedł Ci naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Asiu :) Wreszcie mam śnieg w pisaku i wszystko jest pod kontrolą :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ula, masz po prostu inne talenty :) A "TAK" mogę dla Ciebie zrobić :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. pięknie wykonana kartka, idealnie poradziłaś sobie z tą mapką. Trzymamy kciuki za wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna!
    Zapraszam na moje świąteczne Candy - to już ostatni tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za super komentarz. Twoja kartka jest super świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka. :) Życzę powodzenia i dziękuję za udział w wyzwaniu - Kasia DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zapowiedź świąt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊