środa, 30 października 2019

Sztalugowa kartka urodzinowa dla filmowca

Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie kartki urodzinowej dla pana, który kręci filmy i kocha pracę z kamerą.
Dostałam wolną rękę na wykonanie 😊 Koncepcje miałam różne. Ostatecznie zdecydowałam się na kartkę sztalugową. Jeśli wybitnie przypadnie jubilatowi do gustu, będzie mógł ją ustawić na widoku ;)


Z tekturek w temacie filmu miałam tylko klisze. No ale skoro wcześniej sama dałam radę zrobić tekturkową kredkę, to co, z klapsem filmowym sobie nie poradzę? 😂 Zapatrzona w zdjęcie klapsa przycięłam kawałek beermaty na bazę i drugi na ramię. Bazę okleiłam taśmą, po czym i ją i ramię pomalowałam czarnym gesso. Z wyschniętej bazy wystarczyło odkleić taśmę, a do ramienia dokleić kawałki tekturki, złożyć klapsa i go opisać :) Kto wie, które urodziny świętuje jubilat? ;)


Kartka powstała na bazie formatu A6. Tło stanowią papiery z dwóch kolekcji Altair Art: Tears in Rain i Midwinter. Dodałam jeszcze klisze od I-Kropki i "podniosłam" pracę na kawałkach przyklejonych tekturek. Na bazie, o którą opiera się ramię sztalugi, przykleiłam tekturkę urodzinową od Essy-Floresy pomalowaną czarnym gesso. Wyżej umiejscowiłam motto wycięte z gratisowego arkusza Mintay za zakupy w Skarbnicy Pomysłów. Jest też miejsce na dodanie kilku słów od siebie.


Kartkę zgłaszam do wyzwań:


Prostokąty odmieniłam w tej kartce przez wszystkie przypadki ;)

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

22 komentarze:

  1. Świetna karteczka, bardzo pomysłowa - super poradziłaś sobie z tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i sugestywna kartka. Wyszło wspaniale choć zadanie łatwe nie było :) Uściski Agniesiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sztalugowe kartki, ta wyszła świetna :)

    Dziękuję za udział w geometrycznym wyzwaniu Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna praca, podoba mi się pomysł! Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu AltairArt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł, wyjątkowa kartka, bardzo udany projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest, bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartka! Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow super kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł na kartkę :D Ps. odpowiedz na pytanie brzmi 48 urodziny ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jako jedyna zwróciłaś uwagę na pytanie :) Odpowiedź prawidłowa :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊