niedziela, 11 sierpnia 2019

Powrót do szkoły - notes niespodzianka

W sierpniu dzieci nadal nie myślą o powrocie do szkoły. Rodzice już zaczynają. Na przykład o tym, jak ten powrót uprzyjemnić. Jednym ze sposobów może być ozdobienie zwykłego notesu i stworzenie wyjątkowego miejsca na zapiski. 

Notes zgłaszam do wyzwań:


Ozdobienie notesu nie ograniczyło się tylko do oklejenia okładki. Okładka ma schowek z niespodzianką, która skrywa informację najważniejszą dla każdego ucznia.



Double slider tym razem w pionie. Wersja pozioma była TU.
Bardzo podoba mi się tu papier z kolekcji Love Llama od Laserowe Love. Te trójkąty pasują do szkolnej tematyki. Wycinanki zaadaptowałam z arkusza urodzinowego od Craft O'Clock. Jestem dumna z pędzla, który na arkuszu Yellow Spring od Laserowe Love był żonkilem 😁
Kątomierz to tekturka od Essy-Floresy oklejona fragmentami papieru Something.else od Scrap and Me


 Napis Uśmiechnij się pochodzi ze stempelka od Agaterii, a resztę napisów popełniłam osobiście. Ścieg na brzegach to stempel z nieistniejącego już Project Prezent.



  
Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad 😊

26 komentarzy:

  1. Ale świetna okładka z "niespodzianką", niezwykle pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć taką kreatywną mamusię :) Miałaś Agnieszko świetny pomysł, notes jest wyjątkowy i wygląda ślicznie. Koledzy na pewno będą zazdrościć!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) Bardzo mi miło to czytać :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Super pomysł i wykonanie, notes jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytać taki komplement od Ciebie-bezcenne :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Fajny notesik :) A mama, która potrafi różne cuda wyczarować własnymi rękami to skarb :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dzieciaki często mnie motywują do próbowania nowych technik i pomysłów :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Bardzo fajny projekt :))) Dzieciaki będą zapewne zachwycone :). Zero nudy, a wiadomo zeszyty i notesy to dla nich nic ciekawego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ten notes to na pewno jeden z niewielu powodów, żeby wrócić do szkoły,bo koleżankom i kolegom oko zbieleje 😂

      Usuń
  6. Super notes. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł i super wykonanie. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza okładka :)Dziękuje za udział w zabawie na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa praca. Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu AltairArt i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z niespodzianką :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a sweet project! Thank you for joining the egoCraft Challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ekstra pomysł, ta grafika jest kapitalna, przesympatyczne są te ludziki dziecki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się niezwykle podobają i wzbogaciłam ich wybór o kolejne arkusze :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊