wtorek, 13 sierpnia 2019

FOTOgra "Owoce lata"

Na blogu Art-Piaskownicy z okazji okrągłych urodzin cyklicznie pojawiają się zabawy proponowane przez blogerki związane obecnie i niegdyś z tym miejscem. 
Nie mogłam sobie odmówić przyjemności wzięcia udziału w choć jednej. 
Taja pasjonującą się fotografią kulinarną zaproponowała FOTOgrę na temat owoców lata.
Moje lato nie może się obyć bez arbuzów 🍉🍉🍉. Nawet kolczyki takie zrobiłam.
Moje zdjęcie ilustrujące temat wyzwania 😊



Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad 😊

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na zdjęcie miałaś Aguś :)) Apetyczny arbuz i śliczne arbuzowe kolczyki :). Buziaki i powodzenia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze maleństwa zrobiłaś Agnieszko, takie kolczyki są idealne na lato i wspaniale się kojarzą :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Arbuzowe kolczyki wyglądają uroczo i apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że zauważyłaś tę "apetyczność" :)

      Usuń
  4. Aguś, wspaniałe kolczyki, wyglądają apetycznie, podobnie jak zdjęcie, miałaś super pomysł :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Monia za miłe słowa, Te kolczyki praktycznie codziennie ozdabiają moje uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, smakowite. Cudne na lato i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Kochana :) Jestem z nich niesamowicie zadowolona i wciąż chce mi się je nosić :)

      Usuń
  7. Zjadłabym takiego arbuza. Dzięki za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Замечательно! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи!

    OdpowiedzUsuń
  9. Arbuz nie tylko dobrze smakuje ale również wspaniale inspiruje :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobne są do siebie jak dwie krople wody :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊