środa, 31 lipca 2019

Kolczyki koła

Powrót do źródeł. Od takich kolczyków zaczynałam.
Zgłaszam je do wyzwania #45 na blogu DIY zrób to sam "Koła i spirale"


Użyłam drut pamięciowy. Jego wygięcie jednocześnie ułatwiało i utrudniało pracę. Ułatwiało, bo już miałam stworzony kształt, ale i utrudniało, bo wewnętrzne koło ucięłam krótsze. No i strasznie twardy okazał się ten drut i namęczyłam się ze zrobieniem oczek. Potem z pomocą drucika wplotłam koraliki powlekane i szklane.


Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😊

10 komentarzy:

  1. Mimo przeciwności, kolczyki wyszły pięknie.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły świetnie! Bardzo lubie takie kolczyki. Życze powodzenia i dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam, DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow, ale fajne! Ciekawy wzór :) Piękne kolorki użyłaś w środku :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Wiesz jak to czasem jest, że od razu masz w głowie całą wizję... Tu tak właśnie było.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Agnieszko jeśli tak fajną biżuterię wykonujesz zawsze jak masz pod górkę to co powiesz jak idzie z górki. Bardzo urocze kolczyki. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie. DT Bogumiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) bardzo podobne do tych, które kupiłam nad morzem podczas kolonii :), nie były one czasem Twoje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogły być moje, jeśli osoba, która je ode mnie kupiła, sprzedawała je potem nad morzem 😂

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊