niedziela, 21 lipca 2019

Letnia wymiana - KIT + kartka na blogu Art - Piaskownicy

W czerwcu zgłosiłam się na blogu Art - Piaskownicy do letniej wymiany z KIT-em i kartką. 
Uczestniczki zabawy miały przygotować dwa identyczne zestawy przydasiów według wytycznych. Z jednego stworzyć kartkę, a drugi zestaw wysłać do przydzielonej pary. Mnie los wyznaczył Izę prowadzącą bloga Retro wariacje.
Dziś wreszcie mogę zaprezentować naszą wymianę i powstałe kartki.

Ja przygotowałam dla nas zestaw ślubny. Z papierami od Mintay by Karola (7th heaven) i Essy-Floresy (Hello lovely) oraz essowymi tekturkami i perełkami z Doliny Tęczy.


Moja kartka (inspirowana mapką z facebook'owej grupy Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno).


Kartka autorstwa Retro wariacje z tego samego zestawu.


Iza z Retro wariacje przygotowała zestaw urodzinowy


Tak na marginesie śmiałam się w głos, kiedy po rozpakowaniu w kopercie znalazłam dwie kartki z tej samej kolekcji Mintay, która poleciała do Izy 😂 Dobrze że chociaż dwie inne niż moje 😌


Moja kartka (z falbanką i układem zainspirowanym postem z Artimeno)



Ten sam zestaw w interpretacji Retro wariacji.


Inne prace powstałe w ramach tej zabawy możecie podziwiać od wczoraj na blogu Art - Piaskownicy.

I trochę zbliżeń na moje kartki na koniec. Mintayowe papiery 7th heaven mają mnóstwo pięknych kwiatów, które z ochotą powycinałam. Podobnie jak motylki. W pracach można było używać własnych mediów, ale stwierdziłam, że ograniczę się do zestawu. Skorzystałam nadprogramowo tylko z kleju i kosteczek dystansowych.









Udział w tej wymianie był niesamowitym doświadczeniem. Z niecierpliwością czekałam na publikację kartek, żeby zobaczyć czy prace duetów będą podobne. Różnice w pracach z tych samych zestawów przydasi były fascynujące. 
Bardzo dziękuję kigabet vel Ki za koordynację całego pomysłu i możliwość wzięcia udziału. Bogatsza o to doświadczenie chętnie pobawię się z kolejną wymianą (na podobny lub inny temat).

Dziękuję za odwiedziny 😊

8 komentarzy:

  1. Cieszę się, że udało Wam się wyczarować tak piękne i różne kartki mimo, że wykorzystałyście w swoich zestawach te same kolekcje papierów ;) ściskam serdecznie i dziekuję za wspólną zabawę z AP :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i wspaniałą zabawę :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wando :) Fantastyczna zabawa to prace musiały wyjść fantastycznie ;)

      Usuń
  3. Wszystkie kartki są piękne, a poza tym to musiało być bardzo ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Doświadczenie okazało się bardzo ciekawe! Najpierw emocje przy kompletowaniu zestawów, potem emocje przy otwieraniu koperty (w połączeniu z niedowierzaniem, że wybrałyśmy tę samą kolekcję papierów) i wreszcie ekscytacja podczas pracy :) Super sprawa. Polecam :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊