piątek, 28 czerwca 2019

Uniwersalna kartka typu slider.

Ogranicza nas tylko wyobraźnia. Dwie osoby patrząc na tę samą rzecz mogą widzieć coś zupełnie innego. W przypadku tego shakera Lidka widziała kubek z kawą. Dla mnie to był wazon na kwiaty 😊🌻
Powstała niezwykła kartka z ukrytą niespodzianką. Żeby ją odkryć, trzeba pociągnąć za sznureczek. Kartka typu slider. Przy jej wykonywaniu prowadził mnie ten kurs.



Jestem zachwycona, jak wyszło mi wnętrze wazonu. Łodyżki sprawiają wrażenie, jakby na prawdę były zanurzone w wodzie i otaczały je bąbelki powietrza. Użyte złote mikrokuleczki i metaliczne konfetti okazały się strzałem w dziesiątkę.






Użyte materiały:
- shaker kubek
- papier z kolekcji It's me od Essy-Floresy
- kwiaty od Doliny Tęczy
- stempel od Agaterii
- listki od Galerii Papieru
- mikrokulki, perełki samoprzylepne, perełki w płynie, gałązki z brokatem, metaliczne konfetti

Dziękuję za odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna kartka, tworzenie takiej to musi być prawdziwa frajda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) Najpierw jest wyzwanie, żeby kartka "działała", a potem te emocje, jak ma wyglądać kompozycja, żeby było zaskakująco :) Bardzo dobrze mi się ją robiło.

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba ten pomysł na pracę i wykorzystanie shakera. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na Twoje prace i nie wierzę, że to da się zrobić. Bardzo mi sie podobają Twoje pomysły i wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ludwiko, mam podobne odczucia patrząc na rzeczy, które wyczarowujesz drutami :) Wszystko się da. Tylko nie wszyscy wszystko dadzą radę ;)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. No nie tylko wyobraźnia :) jeszcze umiejętności a Ty tych ograniczeń nie masz bo wytwory Twoich rąk są skazane na sukces!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto nie lubi komplementów? Ja uwielbiam ;) Połechtałaś moje ego :)
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł, super wyszła :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa🙂 wyszła super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊