niedziela, 9 czerwca 2019

Urodzinowa herbaciarka

Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wypróbowania tej herbaciarki od Essy-Floresy. Urodziny przyjaciółki były tym ostatecznym bodźcem.
Herbaciarka jest moją inspiracją gościnnej projektantki na blogu Essy-floresy.
Ściany ozdobiły papiery z kolekcji Vintage damasks od Essy-floresy, dach - White Christmas od Craft&you design, a piękny widok za oknami to 7th heaven od Mintay.
Dołączone do herbaciarki tekturki najpierw potraktowałam białym gesso, a potem pomalowałam pastą pozłotniczą. Chciałam, żeby okiennice sprawiały wrażenie starych, więc pastę pozłotniczą nałożyłam palcem.


Bardzo fajnie wyszła kompozycja kwiatów, które wygrałam od Doliny Tęczy, z essową tekturką pergoli i siatką florystyczną na dachu.


A na bocznych ściankach przykleiłam kawałki i-kropkowego murka.





Daszki nie są przyklejone, żeby łatwo można było dokładać kolejne porcje ulubionych herbat :)



Herbaciarkę zgłaszam do wyzwania na Blogu sklepu scrapek.pl "Niekartkowo".


  • Dziękuję za odwiedziny :)


16 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i świetnie wykonane👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z taką bazą i materiałami praca była prawdziwą przyjemnością i musiało wyjść świetnie :)

      Usuń
  2. Aga, super ta herbaciarka, będzie piękną ozdobą w kuchni u przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbaciarka jest SUPER!!! Śliczne domeczki, i na dodatek użytkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Anettko! Jak miło Cię gościć :)
      Fajne w tej herbaciarce jest właśnie to, że nie jest tylko ślicznym kurzołapem. Ściskam :)

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowa ta herbaciarka, nigdy takiej nie widziałam. To świetna inspiracja Agnieszko, ślicznie ją ozdobiłaś.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Herbaciarka pochodzi ze sklepu Essy-Floresy, ma dołączone okienka, okiennice i napisy. A ozdabianie to już tylko wyobraźnia ogranicza. Polecam. Super sprawa :)
      Ściskam :)

      Usuń
  5. Ciekawa praca, takiej herbaciarki jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ze swojej strony polecam zakup i wypróbowanie :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Świetna herbaciarka, ja również jeszcze takiej nie widziałam i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serce me się raduje czytając te słowa, Aniu :) Herbaciarka z Essy-floresy wyróżnia się na tle innych tego typu tekturek 3D. Fajnie mi wyszła : D

      Usuń
  7. Ale śliczna!!! Również nie widziałam jeszcze takiej, ale jej forma jest wspaniała. Stanowi piękną dekorację i jest jeszcze praktyczna :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To prawda, że jej forma jest super. Dodatki z zestawu dodają szyku. I przyjaciółka przy każdej herbatce będzie ciepło o mnie myśleć :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Fantastycznie ozdobiona herbaciarka. Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kunjungan perdana salam kenal mba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊