czwartek, 20 czerwca 2019

Shakery - zakładki do książek

Na półkach sklepu Essy-floresy znajdziemy ogromny wybór autorskich tekturek. A jeśli czegoś jakimś cudem tam nie będzie, to Lidka (właścicielka) sprosta naszym sugestiom. 
Ja potrzebowałam zakładek do książek, ale w wersji z shakerem.
Dostałam.
A moje córki obdarowały nimi wychowawczynie. Ze słodkim dodatkiem zamiast kwiatka.
Oczywiście nie są idealne, tu i ówdzie warstwy nie całkiem się pokrywają, ale dzięki temu są jedyne w swoim rodzaju. Z podziękowaniami wpisanymi na odwrocie.


Jak widać tworzyły je dwie odmienne osobowości :)

Dziewczyny skorzystały z nagrody, jaką dostała Gabrysia za kartkę urodzinową dla Essów (papier z kolekcji Hello baby w jednej zakładce i tekturka z kolekcji Chwile w drugiej)



Dziękuję za odwiedziny :)

11 komentarzy:

  1. Są fantastyczne!!! Takiej wersji zakładek nie widziałam jeszcze, ale przyznam szczerze, że bardzo mi się podoba :)) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie tylko fajnie wyglądają, ale dodatkowo grzechoczą. Kupiłam ich więcej, bo wiedziałam że moje dziewczyny oszaleją na ich punkcie. Testowanie kolejnych rozwiązań trwa.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Ale świetne zakładki, ja też jeszcze takich nie widziałam i bardzo mi się podoba pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ukrywam, że uważam je za fajny gadżet :) Czytanie zyskuje dzięki nim nowy wymiar :)

      Usuń
  3. A to ciekawostka, nie widziałam jeszcze takich zakładek. Obie są ciekawe i urocze choć takie różne. Moja faworytka to ta ciemniejsza :) Miło mieć w książce takie cudeńko.
    Serdeczności Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Zostawiłam córkom wolną rękę przy wykonaniu i efekty bardzo mile mnie zaskoczyły. Mam nadzieję, że wychowawczynie będą podzielały zachwyty :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Świetny pomysł. Wychowawczyniom na pewno bardzo się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córek :) Mam nadzieję, że wychowawczyniom grzechotanie zakładek umila czytanie wakacyjnych lektur :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊