wtorek, 23 lipca 2019

Zakładka do książki - shaker

Ponownie gości u mnie shakerowa zakładka do książek od Essy-Floresy. Kiedy tylko te zakładki do mnie trafiły, wiedziałam, że jedna z nich musi być z morskim motywem. Motyw składa się z trzech elementów serwetki, które przykleiłam preparatem 3w1do decoupage od Heritage. Shaker kryje muszelki, uzbierane nad Bałtykiem, mikrokulki imitują piasek, i ponownie wykorzystałam metaliczne konfetti, które kojarzy mi się z morskimi głębinami. Od zewnątrz tekturka wydawała mi się dziwnie goła, więc trochę ją wzbogaciłam białym gesso, pastą efekt rdzy i ponownie gesso.

Zakładkę zgłaszam do cyklicznego wyzwania na blogu Świat Nicią Malowany "Na bałtyckich kurortach"


Serwetka w morskie elementy trafiła do mnie od Agnieszki z bloga Au-une wśród innych przydasi z akcji podaj dalej. 



Całości dopełnia sznurek w morskiej kolorystyce od APSCraft i koralikowa zawieszka z motywem kotwicy. Kotwicę uszyłam sama ściegiem brick stitch z koralików Toho Treasure.


Dupka z drewnianym motywem i pasującym cytatem (stempel od Agaterii)




Dziękuję za odwiedziny i Wasze ciepłe komentarze :-*

25 komentarzy:

  1. Aguś wspaniała ta zakładka!!!! Cudo zrobiłaś ❤. Uwielbiam Twoje shakerowe zakladki:))). Buziaki znad morza!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, lejesz miód na me serce :) Bardzo mi miło, że Ci się podobają.
      Wypoczywajcie, łapcie wiatr we włosy, kolekcjonujcie muszelki i piękne wspomnienia :)
      Pozdrawiam z Olsztynka :)

      Usuń
  2. Fajna zakładka, najbardziej podoba mi się zawieszka z koralików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta zakładka, aż się chce nią potrząsać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha 😂 Dokładnie Aniu! To jest odruch bezwarunkowy. Od razu zaczyna się nią grzechotać, kiedy trafia do rąk 😁

      Usuń
  4. Zakładka jest kapitalna, bardzo mi się podoba pomysł z kotwicą :) zapraszam również i do mnie na wyzwanie morskie :) co miesiąc fajne nagrody :) -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/07/na-batyckich-kurortach.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i zaproszenie do Ciebie. Bardzo mi miło, że moja zakładka zrobiła na Tobie wrażenie 😊
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, w najbliższym czasie zapraszam na wyniki zabawy i zapraszam z całego serca do sierpniowego wyzwania, którego tematem jest plaża :) https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta zakładka ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo piękna i praktyczna zakładka -super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż chce się usiąść na plaży z jakaś książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna i klimatyczna praca, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł i wykonanie super, prawdziwa pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowo. Zakładka, która jednocześnie przechowuje pamiątki z podróży. Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowe, a do tego piękne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊