piątek, 25 października 2019

Urodzinowa kartka ze ścinków papierów

Nie lubię niczego marnować, dlatego szukałam pomysłu na zagospodarowanie pasków papierów scrapowych, z których nawet najmniejsze dziurkacze nic już nie wytną. Zainspirowała mnie Anka z bloga Dziergadła, biżutki i reszta swoimi ścinkowymi zakładkami do książek. Nie chciałam zakładek. Chciałam kartkę. 


Ułożenie pasków równolegle jak u Anki nie pasowało mi do końca, bo niektóre z nich były bardzo krótkie. Trochę musiałam ten układ zmodyfikować. Przypomina to klepki parkietu.
Po zaklejeniu całej kartki, przycięłam ją do wymiaru o kilka milimetrów mniejszego od bazy A6. 


Potem z zestawem wykrojników wycięłam serwetkę i grafikę torta. Podkleiłam to taśmą piankową dla podniesienia kompozycji. 


Na koniec tekturkowy napis pociągnęłam pastą pozłotniczą, żeby był widoczny na tym pasiastym tle.
Urodzinowa kartka w stylu clean and  simple gotowa.


Jest moją propozycją do wyzwania urodzinowego ma 10-lecie bloga Craft Style. W urodzinowym poście naliczyłam dziesiątkę 29 razy.


W pracy użyłam:
- ścinki papierów scrapowych różnych marek ;)
- grafiki Mintay Papers
- zestawu wykrojników od dpCraft
- tekturki od Essy-Floresy
- pasty pozłotniczej, taśmy piankowej, kleju

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

20 komentarzy:

  1. Świetnie poukładałaś te paseczki :) Faktycznie wyszedł Ci parkiet na tej karteczce ;) Jest delikatnie, pastelowo, no i resztkowo. Podoba mi się :)
    Zapraszam zatem do mojej zabawy:
    http://bormisdbr.blogspot.com/2019/10/wyzwanie-resztki-scinki-i-recykling.html
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę układać klepki na podłodze ;)
      Dziękuję za sympatyczną wizytę. Już dopisałam się do Twojej cyklicznej zabawy z resztkami :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  2. Świetną bazę ze ścinek zrobiłaś (ja na razie zbieram te paseczki) ... kartka elegancka, piękna wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu :) Bardzo mi miło :)
      Ciekawe, co wyjdzie z Twoich pasków :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet nie wiesz, jaką radość mi sprawiłaś swoimi słowami 😘

      Usuń
  4. Świetna! Sama nie raz chciałam w ten sposób wykirzystac ścinki, jakoś jeszcze się nie zeszło ;) cudnie się całość prezentuje :) dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style - Marlena z DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marleno :) Ja też długo tylko składowałam ścinki, aż Anka mnie zainspirowała :)

      Usuń
  5. Śliczna a tło z pasków to świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu :) Myślę, że co jakiś czas tak zagospodaruję ścinki :)

      Usuń
  6. Kocham recykling. Prawdziwej scraperce wszystko się przyda :) Karteczka super :)
    Bardzo dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu sklepu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się jak najmniej wyrzucać i ten sposób na wykorzystanie nawet małych skrawków bardzo mi pasuje :)

      Usuń
  7. Kapitalne to paskowe tło, zwłaszcza, ze nie takie łatwe do wykonania, bardzo mi się podoba! Karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Praca nad tym tłem była pracochłonna, ale dzięki niemu mnóstwo ścinków zyskało nowe życie :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Świetna jest ta ścinkowa baza, rzeczywiście przypomina parkiet :) Cała karteczka bardzo oryginalnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Przekładam te paski i ten układ najbardziej mi się podobał i najlepiej wykorzystywał nawet najkrótsze ścinki :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Świetny pomysł na wykorzystanie ścinków :-) A i przy okazji fajna karteczka wyszła, która na pewno ucieszy obdarowaną nią osobę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ścinkowe tła i sama często je robię. Wyszła Ci Agnieszko świetna karteczka, ślicznie się prezentuje. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo :) Ten sposób stworzenia tła pozytywnie mnie zaskoczył.
      Ściskam!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊