czwartek, 10 czerwca 2021

Kartka torebka - inspiracja na wyzwanie "Ostatni dzwonek" w Paper Card

 Na blogu Paper Card rozpoczęło się czerwcowe wyzwanie "Ostatni dzwonek". Jako inspirację do niego przygotowałam kartkę w formie torebki. Pewna wyjątkowa sześciolatka żegna sale przedszkolne, by we wrześniu rozpocząć naukę w szkole. Ta kartka jest podziękowaniem Basi dla przedszkolnej wychowawczyni.



Papier scrapowy od Altair Art z kolekcji Midwinter zbigowałam nadając mu kształt torebki. 



Jej przód ozdobił tekturkowy shaker w kształcie kwiata i napis. Pokolorowałam je markerem i wytuszowałam na brzegach.



W środku znalazły się dwie kieszonki, ozdobione okrągłymi ramkami z wiosennej kolekcji. Dodałam akcenty w postaci tekturkowych guziczków i naklejki misia, bo miś był opiekunem grupy przedszkolnej. W ramkach znajdą się słowa pożegnania i rysunek, skreślone ręką Basi. Torebka może stać jak parawan i prezentować zawartość. 



Kartkę zgłaszam:

- na wyzwanie na blogu Altair Art "Dowolna praca z papierów Altair Art"



- na blogu Scrapek "Monochromatycznie"



- na blogu Scrapkowo "Kolory nieba"


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

30 komentarzy:

  1. Fajna, taka inna. Myślę, że osobie obdarowanej z pewnością się spodoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka:) Uwielbiam kolorowe tekturki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu 😘 Ja długo podziwiałam u innych kolorowe tekturki, bo wydawało mi się, że szalenie trudno tak kolorować. A kiedy spróbowałam, okazało się, że to świetna zabawa 😊
      Uściski

      Usuń
  3. Wspaniała, pomysłowa praca Agnieszko. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach i gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł i wykonanie, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesująca forma i ciekawe wykonanie 😊 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW rewelacyjna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowa kartka i pięknie dobrane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł i super wykonanie. Dziękujemy, że bawisz się z nami w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna niebieska praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca;) Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Super forma i piękny efekt końcowy. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniala:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Czerwcowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna praca, świetne kolory,dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa forma, piękne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊