wtorek, 15 czerwca 2021

F jak fioletowy - inspiracja dla Tworzę w Jednym Kolorze

 Na blogu Tworzę w Jednym Kolorze trwa kolejne wyzwanie. W czerwcu króluje u nas kolor FIOLETOWY.

Moja inspiracja do tego wyzwania to ślubny tag z wesołymi zakochanymi lamami - tekturkami od Anemone z kolekcji PrzytyLamy, które miałam szczęście wygrać w jednej zabaw Scrapka. Papiery to miszmasz różnych firm. Jest tu fiolet od Altair Art, Scrap and Me, wianek Lemon Craft. I mój ulubiony gnieciuszek od Old Fashion Ribbons.



Taga zgłaszam na wyzwanie:



- na blogu Scrap And Me z paletą barw



Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


11 komentarzy:

  1. Super! Kusisz tym fioletem, a mi biednej czasu brakuje🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też brakuje :) A patrząc na Twoje kolejne torby zastanawiam się, jak Ci się udaje dziergać ich aż tyle :)

      Usuń
  2. Słodka praca 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, tez miałam napisać, że słodka :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy, słodki tag, świetne te zakochane lamy :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie lamy:) i ten napis....💚💜💚
    Agata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊