piątek, 2 lipca 2021

Morskie opowieści - album z wakacyjnymi zdjęciami - inspiracja dla DT Paper Card

  Witajcie!

Lato w pełni. Gorąco. Kocham to. Znajomi śmieją się, że urodziłam się na niewłaściwym równoleżniku. Wakacje się rozpędzają 🏝🏖🌞🏕🏞

Ja z tego rozpędu zrobiłam rodzinny morski album. Jest dużo piasku, szumu morza i uśmiechów. 

Sięgnęłam po bazę albumową w kształcie sześcianu ze sklepu Paper Card.  Fajne jest w niej to, że można dokładać dowolnie wiele kart. Dowolnie można też je łączyć (kółkami czy zbindować), bo są gładkie.

Jeśli jeszcze nie widzieliście widzieliście nowych morskich tekturek Paper Card, koniecznie odwiedźcie sklep. Ja nie mogłam się oprzeć, by nie wykorzystać ich w moim albumie. Te butelkiliny żeglarskiewarstwowe muszleramki z muszlami są wymarzone do prac w wakacyjnej tematyce. I wspaniale dopełniają  inne morskie tekturki z wcześniejszych kolekcji Paper Card. 

Jedną z takich tekturek dostępnych już wcześniej w sklepie są latarnie morskie, które pomogły mi stworzyć oryginalną okładkę albumu. Najpierw okleiłam ją papierem UHK Gallery z kolekcji LightHOUSE, następnie przykleiłam sznurkową siatkę, na której "stanęła" latarnia morska. Tekturki zostały wytuszowane i potraktowane pastami woskowymi. Okna w latarni morskiej wyglądają jakby miały szyby. To klej po wyschnięciu staje się przezroczysty. Latarnia stoi na skale, dodałam trochę kulek 3d imitujących kamienie. Na kółkach spinających album zawiązałam wstążki gnieciuszki i sznurek jutowy, na których znalazły się muszle kauri i tematyczne zawieszki metalowe. Ich ogromny wybór znajdziecie na półkach Paper Card.

Wewnątrz albumu oprócz papierów UHK Gallery użyłam jeszcze papierów P13 z kolekcji Off Shore II i całej gamy morskich tekturek Paper Card. A teraz zapraszam do oglądania zdjęć.



















Listę użytych materiałów znajdziecie pod postem na blogu Paper Card.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


8 komentarzy:

  1. przecudny albumik, a jaka Ty tam uśmiechnięta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Martuś :)
      Są wakacje, są uśmiechy. Dużo uśmiechów :)
      Buziaczki!

      Usuń
  2. Pełnia lata u Ciebie, choć gdzie indziej dopiero jego początek. Album jest prześliczny, mega energetyczny i ma mnóstwo cudnych zdjęć.Z przyjemnością oglądałam każdy szczegół. Piękną pamiątkę stworzyłaś🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca, Jolu, za tyle miłych słów :) To nie koniec tego albumu. Kolejne karty będę dodawać :). Póki kółka dadzą radę spinać :)

      Usuń
  3. Piękny jest ten album Agnieszko, w super morskim i wakacyjnym klimacie. Zdjęcia też pięknie wkomponowałaś. Miło popatrzeć na szczęśliwą rodzinkę.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca Ewo za tyle miłych słów :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Wow! Rewelka !!! Ten sznurek na okładce, niby nic ale wrażenie świetne robi !!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko :) Gnieciuchy są niesamowicie uniwersalnym dodatkiem :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊