niedziela, 6 czerwca 2021

Pudełko z urodzinowym prezentem - inspiracja na urodzinowy INSTAHOP w Paper Card

 Dziś przedstawię Wam pracę przygotowaną na wyjątkową okazję. Jest to pudełko na prezent urodzinowy. Wymiar pudełka dopasowałam specjalnie pod zawartość. Jest troszkę wyższe od standardowych pudełek na kartkę. Do ozdobienia posłużyły mi papiery Scrap And Me z kolekcji Romantic Garden i cała gama tekturek Paper Card. 

Centralne miejsce zajął shaker z balonikami, wypełniony mikrokulkami i cekinami. Dodałam do niego urodzinowy napis i cyferkę 1. Wszystkie te tekturki pokolorowałam markerem na różowo.

Z boku ułożyłam kompozycję kwiatową poprzetykaną tekturkami Paper Card, m.in. z ostatnich kolekcji - wiosennej i lawendowej. Tu i ówdzie wśród kwiatów znajdziecie kryształki. 

Całości dopełniają wstążki vintage od Old Fashion Ribbon, które ogromnie polubiłam.







Paper Card świętuje właśnie pierwsze urodziny. A że urodziny najlepiej świętować w miłym towarzystwie, więc zapraszamy do zabawy z nagrodami. Na koncie Paper Card na Instagramie przez cały czerwiec trwa INSTAHOP. Stwórzcie pracę inspirowaną jedną z urodzinowych  prac projektantek i dajcie sobie szansę na jedną z 9 nagród. Jedną z nich jest moje pudełko pełne aromatycznych świeczek woskowych.




Zapraszam do wspólnego świętowania roczku Paper Card :)

2 komentarze:

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊