sobota, 11 lipca 2020

W głębinach - karty ATC

Moja kolejna propozycja kart ATC (Artist Trading Cards). O ich historii w świecie scrapbookingu pisałam TUTAJ. Tym razem tematem jest MORZE, a karty powstały na wymiankę na fanpage Kreatywny Świat Naszych Pasji


Karty ATC powstały z fantastycznych papierów UHK Gallery z kolekcji lightHOUSE, które wygrałam w blog hop na ich blogu :)


Żółw, skały i wodorosty to wykrojniki Nellie's Choice.


I zdjęcie rodzinne :)


Karty zgłaszam do wyzwań:

- na blogu Altair Art "Kolory lata" - dla mnie lato nieodmiennie ma kolor wody morskiej




W zabawie wymiankowej los połączył mnie z Mirą Dragan. Mirka wykonała cudną nadmorską scenkę z dartych warstw papierów. Obdarowała mnie przy okazji mnóstwem koronek i wstążek. Znalazłam też dodatkowego ATC-iaka i coś słodkiego :) Dziękuję Mirko jeszcze raz :) Ode mnie poleciały scrapki wykrojnikowe, które bardzo ucieszyły Mirkę.


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

13 komentarzy:

  1. Jakie urocze :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair art.

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej, cudownie Ci te ateciaki wyszły! morskie, wakacyjne, cudowne! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne ATC stworzyłaś i jakie piękne otrzymałaś. Moje ATC poleciały do Polski i Niemiec :) Mam nadzieję, że się spodobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że tak uważasz :) Jak znam Twoje prace Karola, to obdarowane ATC-iakami będą zachwycone :)
      Uściski!

      Usuń
  4. Są przytulaśne. Te żółwiki, te kolory ach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne,dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ATC! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ATCiaki w wakacyjnym klimacie, dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊