czwartek, 16 lipca 2020

Kartka pop up twist

Z myślą o wyjątkowej osobie, która ma teraz trudny okres w życiu, powstała kartka. Imieninowa z zadaniem podniesienia na duchu od koleżanek z pracy. Forma z wyskakującym wnętrzem, czyli pop up twist, wydała mi się idealna, żeby wywołać uśmiech na twarzy solenizantki.


Kwiaty powstały przy użyciu folii metalicznej Termoton od ITD Collection. Przez maskę Kaisercraft nałożyłam klej i potem dociskałam folię do uzyskania oczekiwanego efektu.


Kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu Kartkowe ABC "M jak maska".


Środek to pięknie ukwiecone papiery Mintay z kolekcji Lovely day.


Wyskakujący element kartki zawiera pozytywne myśli. Zarówno one, jak i życzenia, zostały napisane odręcznie, żeby koleżanka czuła nasze wsparcie.


W dobie pandemii czasem musi pomóc poczta. Cała kartka jest ukwiecona, więc i na kopercie nie mogło ich zabraknąć. Tym razem kwiatowe zawijasy doodlingowe.


Użyta folia Termoton to mój zakup w ITD Collection za wygrane wyzwanie w Klubie Twórczych Mam, a i tłoczona baza kartki jest z ITD Collection. Zaś maskę, z którego jest kwiatek na froncie oraz papiery Mintay otrzymałam od Doroty z Cudnie nie nudnie, która regularnie co miesiąc podejmuje wyzwania scrapowe swoich obserwatorów, a potem jeszcze nagradza ich paczuchami pełnymi scrapowych skarbów :)

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

14 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na użycie folii! fajnie te kwiatuchy wyglądają. Nie spodziewałam się składaczka w środku, fajne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marta :) Masz swój udział tutaj, bo Twoje złocenia szkatułki w inspiracji dla ITD Collection było pomocne :)

      Usuń
  2. Aguś bardzo fajna kartka i jak ważna jej rola! Używam sporadycznie tej folii przy decu i pomysł z kwiatami bardzo mi się spodobał :). Super to kochana wymyśliłaś. Buziaki i miłego weekendu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Ja tę folię zakupiłam pod wpływem inspiracji dziewczyn ze Świrów Rękodzieła, ale ostatecznie zadebiutowała w taki sposób.
      Buziaki!

      Usuń
  3. Masz piękne serducho Agnieszko:) Pomysł z kartką wspaniały i świetnie zrealizowany. Podobają mi się takie przestrzenne formy, zawsze pozytywnie zaskakują.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) I ja jestem fanką takich form za ich nietuzinkowość.
      Buziaki!

      Usuń
  4. Świetna karteczka, bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie foli metalicznej. Piękna i pomysłowa kartka. Na pewno choć na chwilkę wywołała uśmiech na twarzy solenizantki i pozwoliła na moment zapomnieć o trudnych chwilach.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromną radość sprawił mi Twój komentarz, Alinko :) Uściski!

      Usuń
  6. Super pomysł z ukwieceniem koperty! Ale masz talent plastyczny! A kartka to piękny gest dla kogoś w potrzebie, wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Doodling i zentangle bardzo mi się podobają :)
      Masz rację,kartka była źródłem ogromnego, pozytywnego wzruszenia :)

      Usuń
  7. Świetna praca:) dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊