wtorek, 9 września 2014

Aga. Reaktywacja

Myślałam, że już wracam, ale wtedy wróciło coś innego. Senność. Cztery miesiące wycięte z życiorysu. Tak swoje pojawienie się w moim brzuchu ogłosiła wraz z kwietniem kolejna (podobno) córcia :) W dużymskrócie: w czasie, kiedy mnie nie było na blogu albo byłam w pracy albo spałam ;) 

A teraz wreszcie ogarnęłam się i chcę się pochwalić, że moje zdjęcia będą teraz miały logo :) To zasługa Wandy z Mojej Twórczości. Spodobało mi się jej logo, okazało się, że Wanda zrobiła je sama, więc zaproponowałam wymiankę. I tak ja mam piękny podpis do zdjęć, a Wanda kolejną moją bransoletkę - tym razem rzemieniową z koralikowymi przekładkami
































Udało mi się po licznych przygodach skończyć pierwszą dużą bransoletkę peyotową "Dancing Flowers" wg wzoru Extrano. Trochę zmodyfikowana przeze mnie, żeby dopasować rozmiar. Moja, bo zamawiająca rozmyśliła się. Bywa. 




Miłego dnia Wam życzę :)

18 komentarzy:

  1. witaj Agnieszko i gratulacje :):):)
    cudna bransoleta:) pozdrawiam i cieszę się że podoba Ci się logo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Logo spodobało mi się od pierwszego wejrzenia :) Ja się cieszę, że Tobie bransoletka przypadła do gustu :) Buziaki

      Usuń
  2. Och, jak cudnie, że wróciłaś do blogowania :)
    bardzo ładne logo, bransoletki fantastyczne :)
    Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :) Energia wróciła, prace powstają, ogarniam powoli program do obróbki zdjęć, więc chyba zagoszczę znów na stałe :)
      Buziaczki

      Usuń
  3. Dobrze Cię znów widzieć (właściwie to czytać) :-)
    Gratulacje! :) A bransoletki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Wielkie zmiany oby zaowocowały :) i świetne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Agnieszko:) Cudowna wiadomość:) Bransoletka jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka radosna nowina Agnieszko! Serdecznie Ci gratuluję! Fajnie że znowu jesteś. Nowe logo jest urocze a bransoletki jak zwykle oryginalne i ślicznie wykonane.
    Dziękuję Ci za udział w moim candy i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo radosna, Ewuniu :) Cała nasza czwórka niecierpliwie wygląda nowej członkini rodziny :) Mąż będzie miała ciężko za kilka lat z dostaniem się do łazienki ;)
      Buziaczki

      Usuń
  7. Wspaniała wiadomość:) gratuluję:) życzę już teraz jak najlepszego samopoczucia aż do rozwiązania :)biżuteria pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szanowna Koleżanko!!!! No ja tylko mam nadzieję, że żadnych zmian w imieniu Fasolki zagnieżdżonej (w sumie to już nie fasolka...) nie wprowadzisz!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy, o którym imieniu mowa, bo MI SIĘ tu anonimowy z imienia chociaż nie przedstawił :)

      Usuń
  9. Gratuluję pomysłów i ich świetnej realizacji:)pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :) Rocznicy blogowej - 2 latka i fajnego logo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊