czwartek, 16 lutego 2017

Podaj dalej bransoletki na nitce 😂

W styczniu na fanpage sklepu Royal-Stone zorganizowano konkurs rysunkowy dla dzieci "Ulubiona bajka z zimą w tle". Moja Zosia wygrała swoją pracą książkę "Miś Uszatek" i bon na zakupy ☺


Bon zrealizowałyśmy m.in. na materiały potrzebne do wykonania bransoletek na nitce. Przykładowe trzy


Diopsyt, jadeity, Fire Polish, Toho 

Koral czerwony, jadeity, hematyty, Matubo, Toho 

Agat, jadeity, Fire Polish, Toho 

I tu czas na obiecaną zabawę w "Podaj dalej". Kto ma ochotę na bransoletkę takiego typu plus niespodziankę zapraszam do zapisu pod postem. 2 pierwsze osoby wygrywają. Warunkiem wzięcia udziału w zabawie jest ogłoszenie takiej zabawy na swoim blogu w przeciągu roku od otrzymania przesyłki, czyli "podanie dalej" 😊
A ja tak się zrelaksowałam po wygranej mojej córki, że kilka godzin po ogłoszeniu wyników pojechałam urodzić synka 🚼🍼

3 komentarze:

  1. Hi hi ja jestem chętna i się zapisuję☺😊😀Marzą mi się kolczyki wachlarze....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, odezwij się na adres: aga-daj@tlen.pl
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊