czwartek, 31 sierpnia 2017

Kartka urodzinowa i nagroda niespodzianka od Essy-Floresy


Kto do mnie zagląda, ten wie, że mam dwie miłości-koraliki i papiery. 
Uwielbiam podpatrywać blogi scrapowe. I te prywatne i te powiązane ze scrapowymi sklepami. Jednym z takich sklepowych blogów, które odwiedzam, są Essy-Floresy
I tam właśnie miałam szczęście zostać autorką komentarza miesiąca.



Taki szczęśliwiec zostaje obdarowany paczuszką pełną niespodzianek od właścicielki essowego sklepu. W mojej było pełno tekturek na różne okazje i innych dodatków, takich jak pręciki, mikrokulki czy kwiaty. I cukierki, żeby jeszcze milej oglądało się te cuda 😊 





Moje córki od razu wypatrzyły tekturkę z konikiem i wymyśliły, żeby stał się ozdobą kartki urodzinowej dla pewnej miłośniczki koni 😊


Dziękuję za odwiedziny.

3 komentarze:

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊