środa, 28 lutego 2018

Huhuha, nasza zima zła :)

Zima zmroziła nas ostatnio porządnie, śniegu napadało. Przypomniała mi się piosenka, którą śpiewałam w dzieciństwie "Huhuha, nasza zima zła".
</iframe>< allowfullscreen="0" frameborder="0" height="270" src="https://youtu.be/DDwwxQ4nO-g" width="480"></iframe>

A jak się przypomniała, tak zawładnęła mną na całego. I stwierdziłam, że to znak, żeby wreszcie spróbować swych sił z zimowym domkiem 3D, który kupiłam z myślą o Bożym Narodzeniu, ale jakoś się nie złożyło :) I spróbować zdążyć tym razem ze zgłoszeniem pracy do wyzwania na blogu essy-floresy.
Najpierw pomalowałam wszystkie tekturki białym gesso, okleiłam dach papierem z Craft&You Design imitującym deski i zaczęłam się zastanawiać, jak ten domek ma wyglądać.
Chciałam, żeby sprawiał wrażenie, jakby był wystawiony na wiatry, które nawiały na niego śnieg, tworząc zaspy i śniegowe czapy.


Pasta strukturalna doskonale spisała się w roli zasp przy płotku i kopczyków śniegu na wszystkich wystających fragmentach, a jako śniegowe czapy na dachu wymyśliłam użyć suszone kwiaty kokosa, potraktowane też pastą strukturalną. Wyszło ciekawie.



 Dodatkowo użyłam trochę styropianowych kulek i rozdrobnionych kwiatów kokosa, żeby "śnieg" był nawiany przy framudze drzwi i zostawił ślad po rzucaniu gałkami na ścianie frontowej ;)


Na dachu osiadły też duże płatki śniegu, a pod dachem zwisają sople lodu.
(Klej na gorąco w shadow boxie udawał kiedyś babie lato, a w domku zimowym stał się soplami lodu)


Wykorzystałam własnoręcznie wykonaną maskę, żeby domek miał widoczne cegły. Cegiełki potuszowałam i pomazałam pastą pozłotniczą. Podobnie zrobiłam z drzwiami i oknem.



No i choinki. Jedyne, obok drzwi i okna, elementy kompozycji przełamujące biel. Kredki akwarelowe rozmyte wodą, zielone mikrokulki i brokat plus pasta strukturalna.


Domek zgłaszam do wyzwania "ULUBIONA PIOSENKA" na blogu Essy-floresy

https://essy-floresy.blogspot.com/2018/02/wyzwanie-32-ulubiona-piosenka.html


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


14 komentarzy:

  1. Jaki uroczy domek! I wesoła piosenka. U mnie w domu aktualnie na topie ;) Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Prawda, że nie można się od tej piosenki uwolnić? ;)

      Usuń
  2. No to jednak sypnęło i u was :) Zimowy domek wygląda świetnie, aż żałuję, że nie miałam czasu w tym roku pobawić się z pastą strukturalną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sypnęło :) Choć na pewno nie tak, jak u Was ;)
      Ja od kiedy odkryłam pastę strukturalną i pozłotniczą, używam ich praktycznie ciągle ;) Następny krok-mgiełki :)

      Usuń
  3. Tak, w taką pogodę też mi chodzi po głowie ta piosenka :) Fajnie jej słowa przełożyłaś na pracę. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym już jednak chciała zacząć śpiewać "Wiosna, cieplejszy wieje wiatr" 😂 Starczy tych mrozów.
      Dziękuję bardzo za tak inspirujące wyzwanie 😊

      Usuń
  4. Jaka wspaniały domek. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Mistrzowskie wykonanie! Widać, że włożyłaś tu sporo swojego serca. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😊 Moje ego zostało bardzo połechtane Twoimi słowami 😊

      Usuń
  5. Domek jest fantastyczny, wszystko takie dopracowane, bardzo mi sie podoba :)
    Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło mi, że Ci się podoba 😊 W wyzwaniu nie miałam szczęścia, ale mimo tego jestem zachwycona moimi pierwszymi próbami z pracą 3D 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny domek :) super wyszło i idealnie komponuje się z moją dzisiejszą pogodą za oknem ;) super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 U mnie za oknem bez takich atrakcji, ale chyba czas zrobić domek wiosenny, żeby przyroda ruszyła do życia 😉

      Usuń
  8. Ale świetnie wyszedł! Teraz czas na wiosenny domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 No właśnie. Może jak go zrobię, to wiosnę zaczaruję 😊

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊