piątek, 12 października 2012

Rozdawajki i trochę zakręconych bransoletek

Jakiś czas temu dołączyłam do obserwatorów bloga jagodar.blogspot.com i jako obserwatorka numer 101 wzięłam udział w rozdawajce :) Dziś listonosz, jak to zwykle bywa, zadzwonił dwa razy i przyniósł całą masę niespodzianek. Nie tylko dla mnie, ale również dla moich dwóch sroczek.
W pierwszej torebce dostrzegłam miły dla oka wisior z oplecioną koralikami kameą z zalotną damą. Całość niezwykle dopieszczona, delikatna, waniliowo-czekoladowa (aż żal że niejadalne).



  Teoretycznie jest mój, ale moja starsza modelka, Gabi, nie chce jej zdjąć.


 W drugiej torebce znalazłyśmy 3 urocze bransoletki. Te dla małych dam były na żyłkogumce, a moja z zapięciem magnetycznym. Koraliki są w fantastycznym odcieniu benzynkowym, który mieni się wielobarwnie w zależności od oświetlenia. 



Srebrzysta bransoletka. W poście o gąsieniczce wspomniałam o innej, która czeka na stosowne końcówki. Po licznym nieudanych zakupach (może znajdzie się ktoś z namiarami na porządne płaskie końcówki) wkleiłam gąsienicę w najzwyklejsze posrebrzane.



Dwa rodzaje toho 11o: silver lined crystal i inside color blue / raspberry lined  oraz takie też magatama.

Zakręcone bransoletki są tym razem dwie.  Pierwsza w komplecie z beaded balls, na 6 koralików w rzędzie z 11o iris purple i apricot. Charmsik ażurowy kwiatek. Kolczyki zawisły na biglach angielskich.




Druga zakręcona wyszła inna niż zamierzałam. Mojej siostrze spodobała się ta, ale ponieważ była już obiecana, postanowiłam zrobić identyczną. Nie popatrzyłam przed pracą na oryginał. Wzór odtworzyłam, ale kolorystyka wyszła już inna :) Jeszcze nie wiem czy zestawienie kolarlików 8o ceylon smoke i ceylon grape mist oraz silver lined smoky topaz jej się spodoba



4 komentarze:

  1. Dlaczego do prezentacji nie zatrudniłaś mniejszego "Szkodnika"? :)
    Mario

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam problemy ze znalezieniem odpowiednich płaskich końcówek (może kadoro.pl).
    Bardzo podoba mi się kolorystyka gąsienniczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak fajnie wygląda to zestawienie kolorystyczne w układzie 1a1b :) Muszę je zgrać z telefonu :)

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊