wtorek, 30 kwietnia 2013

Czasem dostanę coś ja, czasem ktoś inny... i znowu ja.... i znowu ja :)

Z czeskimi koralikami Preciosa z racji ich niewielkiej dostępności, spotykałam się tylko na zdjęciach. Ale na blogach Weraph i Anette znalazłam informację, że Preciosa wysyła próbki po wypełnieniu ankiety. Mało tego-raz w miesiącu wybierają 4 osoby, które dostają do wypróbowania okrągły kilogram koralików. Spróbowałam, wypełniłam i po kilku tygodniach dotarła koperta z paczuszką, a w niej Preciosa Twin. I ulotki z propozycjami wykorzystania. Szybko powstały kolczyki :) 






W marcu byłam gościnną projektantką w Szufladzie. W moim wyzwaniu  "Łuki, fale i spirale" nagrodziłam Dagę  z bloga Daget-art za jej książeczkę. Niespodzianka już dotarła, więc pokazuję, co zawierała.


Z kolei Justyna z bloga Zwariowane twory Tiby5 w swoim candy wylosowała dla mnie bransoletkę dla obserwatorów :) Zupełnie inna od moich tworów, co tym bardziej mnie ucieszyło. No i w ogóle piękna! 




Moje córcie dbają o moją linię, więc herbatniki zabrały, a wafelek... postanowiły podzielić po połowie :)

Mój blog został ponownie wyróżniony. Tym razem przez Turkusowo mi

Dziękuję :) Nominowanym zadane zostały pytania:


1. Piekło czy niebo? Oby czyściec ;)
2. Jaką biżuterię nosisz najchętniej? Nietuzinkową. Własną, innych rękodzielniczek, sklepowo-masową. Musi mnie zachwycić.
3. Dobra książka czy dobry film? Co dla kogo znaczy „dobre” :-) Wszak o gustach się nie dyskutuje. Generalnie wolę książkę, ale wszystko zależy od danej chwili. A ostatnio i tak zwyciężają koraliki :-)
4. Złoto czy srebro, a może platyna? Srebro
5. Co cię najbardziej kręci? Obroty w tańcu z mężem ;)
6. Kawa czy herbata? Zdecydowanie kawa
7. Która pora roku sprawia ci najwięcej radochy? Lato. W wydaniu typowo letnim, niestety rzadko obserwowanym w naszej strefie klimatycznej ;-)
8. Jak byś miała jechać na bezludną wyspę co byś zabrała ze sobą? Rodzinę! A z rzeczy? Spytałabym męża, co by się nam najbardziej przydało ;-) No i to by zależało od tego, ile tego by można było zabrać. Gdyby tylko jedną, to chyba nóż. A jak więcej, to gdzieś bym wcisnęła moje koraliki ;D
9. Ulubiona muzyka? Nie jestem specjalną ekspertką od stylów w muzyce. Lubię taką, przy której nóżki same rwą do tańca a pupcia zaczyna żyć własnym życiem ;D
10. Ulubiony kolor to...kolory ziemi
11. Blog jest dla mnie...rodzajem pamiętnika.

I podtrzymam zasadę nieprzekazywania dalej nominacji

16 komentarzy:

  1. Kolczyki przepiękne:) Ponosiłabym takie:D Gratuluję bransoletki, jest śliczna:)
    Też lubię taką muzykę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Moja droga, możemy się umówić na jakąś wymiankę koralikowo-filcową :)

      Usuń
  2. Kolczyki są śliczne, bardzo kobiece i delikatne takie akurat do letniej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite kolczyki a te koraliki jakie maciupeńkie :) i prezenty cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koraliki nie są aż takie małe :) I bardzo szybko i miło się z nimi pracuje :)

      Usuń
  4. śliczne wyszły Ci kolczyki:) bransoletkę którą od Ciebie otrzymałam wszystkim się podoba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a gdzie można wypełnić anketę Preiosa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki są cudne. Ja też chciałabym wiedzieć gdzie można wypełnić ankietę.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za pomysł z tymi czeskimi koralikami, tez się zapisałam na ich stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne kolczyki i prezenty też gdzie wypełniłaś ankietę na jakiej stronce

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za tytuł, ubawiłam się :) Świetnie, że dostałaś koraliki do wypróbowania, bardzo fajnie z ich strony :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super:) Gratuluję, bransoletka cudna:)
    Ja też wysłałam zgłoszenie do Preciosy, ale nadal czekam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie też dotarły koraliki :D. Kapitalnie wykorzystałaś swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki są śliczne i delikatne, podoba mi się kolorystyka. Gratuluję też bransoletki i wyróżnienia. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊