środa, 16 stycznia 2019

30 lat...

W styczniu na blogach królują kartki dla babć i dziadków. U mnie, zanim ta tematyka zawładnie myślami, dwie inne uroczystości. 
Moja jedyna (mam nadzieję, że niedługo będę o niej mówić pierwsza 😊) bratowa skończyła wczoraj 30 lat. Na tę okazję wykonałam dla niej kartkę. 


Ramka od Essy-Floresy i tort od I-kropka zyskały kolor i połysk dzięki mgiełce perłowej Daily Art. 
Chorągiewki i listki z wykrojników Craft Passion.
Papier z kolekcji Celebrations od Mintay by Karola.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Sklepiku Gosi i cieszę się, że mam taką bratową w rodzinie


10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, na pewno się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Spodobała się :-) A artystycznie przechylone chorągiewki zostały "odczytane" symbolicznie jako chybotliwe i zwiastujące zbliżającą się starość 😂😂😂

      Usuń
  2. śliczna karteczka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu w Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi DT Agnieszka NaKu Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika Conca.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊