poniedziałek, 27 stycznia 2020

Kartka doniczka na Dzień Babci

Dzień Babci był co prawda w zeszłym tygodniu, ale dopiero dziś mogę pokazać kartkę, którą robiłam z córkami dla ich babci. 
To było nasze drugie spotkanie z kartką w doniczce. 
Kwiaty foamiranowe robiłyśmy same. Kurs, który opracowałam na kwiaty bez wykrojników sprawdza się nie tylko dla poinsecji :)
 Była zabawa z wycinaniem elementów z arkuszy, ale też w ruch poszły wykrojniki. Dziewczyny dzielnie kręciły rączką maszynki wycinającej, żeby mieć listki i serwetkę. 
Przód doniczki zyskał przestrzenność dzięki pojedynczym "okienkom" podklejonym na kostkach dystansujących i borderowi wyciętemu dziurkaczem brzegowym.
Na kwiatach i listkach dodałyśmy krople rosy - prosta sztuczka z klejem magicznym, który po wyschnięciu stał się przezroczysty.






Kartkę zgłaszam do wyzwań:
- na blogu APScraft "Bingo" 
◽wybrałam linię BANER-KWIATY-WSTĄŻKA
użyłam wykrojnika CZEREŚNIA

- na blogu Scrapkowo "Nożyczki w ruch" (kwiaty i motyle wycinane z arkusza Craft Passion, listki z arkusza ScrapAndMe)


- na blogu Kartkowe ABC "B jak Border" (z dziurkacza)

Użyte materiały:
- papiery: Babie Lato (UHK Gallery), Aurora (Altair Art), Romantic Day (Craft Passion), Blossom Blue (ScrapAndMe)
- wykrojniki Craft Passion, APS Craft

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad 😘


33 komentarze:

  1. Powodzenia w wyzwaniach! Twoja doniczka jest piękna, jest elegancka. Piękne sa też kwiaty. Gdybym raz jeszcze robiła taką kartkę to wyłącznie z kwiatów papierowych czy z foamiranu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Danusiu :) Bo ja widząc taką dartą doniczkę pomyślałam, że babcia może uznać, że to takie byle jakie ;) Ściskam!

      Usuń
  2. Piękna karteczka i świetny pomysł z tą formą doniczki, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Plaster miodu w fioletowym wydaniu;) wygląda pięknie, a kwiaty tylko dodają doniczce uroku :) powodzenia w wyzwaniach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziecięce papiery tego producenta, więc i kolorystyka bajkowa :) Chociaż wszystko mi tu z tym fioletem pasuje :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Prześlicznie to wyszło Agnieszko. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach i ściskam bardzo mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak pięknie wyszło! już druga doniczkowa karteczka jaką dzisiaj widzę. Kusicie tą formą karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Martuś :) Sama czuję się skuszona na kolejne spotkanie z tą formą :)

      Usuń
  6. piękna forma kartki. Cudowne te kwiatuszki, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kwiatuszki to mi na prawdę się udały. Z każdym razem jestem z nich bardziej zadowolona :)

      Usuń
  7. Aguś, kartka jest przepiękna!!! Wspaniała forma! Pięknie to wygląda, normalnie jak prawdziwe kwiaty w doniczce :)). Babcie zapewne zachwycone były :). Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko :) Tak, były :) I zaskoczone, kiedy odkryły, że kwiaty są wyjmowane i mają napisane życzenia :)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  8. Piękna kartka, pomysłowa :) Takie prezenty wykonane samodzielnie i od serca są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super takie kwiatki, bardzo dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego to zdolne rączki nie wymyślą. A już myślałam że w dziedzinie papierków widziałam wiele. Pięknie to wyszło, mozna udać zamiast doniczki z kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dziedzinie papierków co i rusz pojawia się coś nowego ;) A taki kwiatek zamiast żywego faktycznie jest boski :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna:)! Pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie Wam wyszła! Jest bardzo urocza i cudnie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna doniczka :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za super pomysł:)
    Praca jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna doniczka z kwiatkami ci wyszła, przypomniałaś mi o tej formie, muszę kiedyś zrobić bo dawno nie robiłam :) r

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊