poniedziałek, 4 maja 2020

Kartka na Dzień Matki w stylu clean &simple

Dzień Scrapbookingu z Altair Art zaowocował pracami w różnych stylach. Tym razem kartka w stylu clean&simple na Dzień Matki.



Papier i kwiaty z kolekcji Mysterious garden od Altair Art. Ramka z foremki. Wstążka i pasujący napis.


Ostatni weekend był szalony. Te wszystkie kursy i konkursy. Hulaj dusza. No to na dobranoc niech kartka leci na wyzwanie H jak hulaj dusza na blogu Kartkowe ABC




Zgłaszam ją również do wyzwania na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy "Kocham Cię Mamo" 


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

20 komentarzy:

  1. Super, dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowego ABC 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatna, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej urok tkwi w delikatności i to jest wspaniałe :). Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko :) Cieszę się, że Ci się spodobała :) Uściski :)

      Usuń
  4. Stylowa i oryginalna kartka, mnie się podoba.
    Serdeczności Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i ładnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo delikatnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego stylu ale kartka bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) To taki styl, że ma nic nie być, ale żeby było kompletnie ;) Wymagający :)

      Usuń
  8. Świetna kartka:) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  9. niezwykle wymowna praca, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu Magda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊