niedziela, 10 maja 2020

Kartka imieninowa vintage

Od Dnia Scrapbookingu minął tydzień, ale nadal pozostaję pod jego wpływem :) Dziś kartka imieninowa dla mojej Zosi, w moim ulubionym stylu vintage. 



Kartka na bazie koła. Papiery z kolekcji Melody od LemonCraft postarzone i wytuszowane. Głównym elementem jest kwiat z foamiranu, wycięty wykrojnikiem Craft Passion, który pokolorowałam pastelami olejowymi i uformowałam.


 Pod kwiatem ułożyłam kompozycję z listków wyciętych wykrojnikami (Craft Passion, APS Craft), ale też odbitych stemplem (Project Prezent) na kalce i zembossowanych złotym pudrem.


Nie mogło zabraknąć gazy, koronek i motylków.

Kartkę zgłaszam do wyzwań:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)


19 komentarzy:

  1. Cudo, ten kwiat robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Coraz bardziej lubię pracować z foamiranem.

      Usuń
  2. Śliczna Aguś! Piękny kwiat!!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! Ten kwiat jest ogromny! To z foraminu. Wow!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak to foamiran. Tym razem wycięty wykrojnikiem, ale i bez da radę :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Kartka przepięknie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartak. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊