poniedziałek, 25 lipca 2022

Wakacyjna mixmediowa łódka hdf - inspiracja dla Laserowe Love

  Witajcie!

Wakacje to czas beztroskiego odpoczynkui i dla dzieci i w jakimś stopniu dla ich rodziców :) Ja cieszę się, że poranki - nawet jeśli nie jestem na urlopie - są spokojniejsze. Wieczory nie są okraszone rutynową kontrolą spakowania plecaków. A wyjście z domu to zwykle tylko założenie obuwia.

Wakacje to też czas, kiedy robimy dużo zdjęć. Pilnuję, żeby nie skończyły w pamięci telefonu i wywołuję je w miarę regularnie, a jakieś szczególnie fajne trafiają w ramki. Od zeszłego roku odważyłam się też na oprawianie zdjęć własnoręczne. W ubiegłe wakacje powstał album i layout na okrągłej bazie. 

Tym razem sięgnęłam po bazę łódki hdf Laserowe Love. Po moich zabawach z mediowaniem powstał wakacyjny dekor ze zdjęciem. 

Na spodniej warstwie bazy nakleiłam papiery z kolekcji Watermelon Friends od Laserowe Love oraz Maritime Day od Lexi Design. Wierzchnią warstwę zagruntowałam białym gesso, następnie na gel medium przykleiłam kamyki. Tusze, mgiełki i pasta woskowa w różnych odcieniach niebieskiego pomogły mi w uzyskaniu oczekiwanej kolorystyki. Na jednym z żagli przykleiłam wytuszowaną gazę, a na nią muszelki. Motyw muszli powtarza się też w tekturkach Laserowe Love pokolorowanych tuszami i woskiem oraz wycinanych elementach z kolekcji Maritime Day od Lexi Design. Zdjęcie otacza fantastyczna ramka z łódką. Wstążki gnieciuszki w kolorach żagla sprawiają wrażenie śladu zostawionego na wodzie.

W ofercie Laserowe Love znajdziecie także inne wakacyjne bazy hdf - kawałek arbuzacały arbuzbalondrink czy lód.









W sklepie Laserowe Love znajdziecie:







2 komentarze:

  1. świetny stateczek ze zdjęciem :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu i gorąco pozdrawiam 😘

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊