piątek, 20 grudnia 2013

Post zupełnie nieświąteczny

Grudzień jest niewątpliwie wyjątkowym miesiącem. Mam tu na myśli magię Bożego Narodzenia. Ta magia potęgowała mi się dwukrotnie-6 i 5 lat temu okres świąteczny spędzałam w szpitalu witając na świecie moje córeczki :) To były najniezwyklejsze i najcudowniejsze święta w moim życiu, z najpiękniejszymi prezentami.

Jak co roku same urodziny spędzimy w naszym czteroosobowym gronie, ale przyjęcie urodzinowe już się odbyło.
Były zaproszenia (podpatrzone na blogu scrapek.pl)




Był tort




Byli goście-rodzinni, przedszkolni, sąsiedzcy i nie tylko :) Zabawa się udała :)


Grudzień okazuje się dla mnie nadal szczęśliwy :) Moje liściasta zawieszka otrzymała wyróżnienie w Szufladzie








Jeszcze w listopadzie wygrałam u Ludwiki różowy zamotek :)


A moja praca została po raz kolejny raz dostrzeżona w blogowym światku :) Justka przyznała mi wyróżnienie, co dopieszcza moje ego, ale konsekwentnie nie przekażę dalej.


3 komentarze:

  1. Dużo tego szczęścia Agnieszko jak na jeden miesiąc. Grudzień to rzeczywiście niezwykły miesiąc w Twojej rodzinie. Przekaż proszę dziewczynkom serdeczne życzenia urodzinowe od "cioci Ewy z bloga". A Tobie gratuluję wyróżnień. Ta zawieszka jest niezwykle piękna i w pełni zasłużyła na nagrodę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Ewo :) I za życzenia i za odwiedziny :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci Agnieszko wspaniałych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń w nadchodzącym Nowym Roku. Wesołych Świąt!

      Usuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊