czwartek, 21 marca 2019

Wiosna...

Wreszcie przyszła. 
Jeszcze stoi nieśmiało w progu. Jeszcze się zastanawia czy będzie jej pasowała zielona sukienka. I czy wpleść kwiaty we włosy.
Moja pierwsza wiosenna kartka też jest taka nieśmiała. Bardzo stonowana. Ale już rozkwita. 
Kwiaty zrobiłam sama z foamiranu kształtowanego na zimno wg kursu ze Skarbnicy Pomysłów


Kartkę zgłaszam na






 Kwiaty lekko potuszowałam i dodałam błysku pastą woskową i pozłotniczą. Pasty pozłotniczej użyłam też do wykończenia listków z wykrojnika Craft Passion.



Moje ulubione papiery od Essy-Floresy i Mintay by Karola przykleiłam na kostkach dystansowych. 
Trochę gazy, perełek.
I delikatny akcent falbanki z wykrojnika. 



Dziękuję za odwiedziny :)

27 komentarzy:

  1. Kartka mi się podoba, ładnie wyszły Ci te kwiatki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło , a kwiaty śliczne ! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, bardzo mi się podoba kompozycja, no i przede wszystkim kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka :) dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te kwiaty, są niezwykle efektowne. Szkoda, że dodałaś odrobinkę wiosennej zieleni ale i tak karteczka jest prześliczna.
    Pozdrawiam Cię Agnieszko wiosennie i ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiesz Ewuniu, moja wiosna jest jeszcze nieśmiała ;) Ale kolejne kartki będą bardziej energetyczne. Obiecuję. Ściskam :)

      Usuń
  6. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Essy -Floresy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatuszki...szkoda tylko,że zdjęcia malutkie.. Dziękuję za udzial w Essowy wyzwaniu! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna :) Dziękuję za zabawę ze Sklepikiem Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa kompozycja.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu "Chcemy wiosny" Kasia- DT Sklepik Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie ;) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊