czwartek, 28 lutego 2019

Na 60-te urodziny

O wieku kobiet podobno nie wypada rozprawiać. Mam nadzieję, że moja mama nie będzie miała mi za złe, że moim czekoladownikiem na Merci zdradziłam co nieco ;)
Front ozdobiły fantastyczne papiery z kolekcji Celebrations i 7th Heaven od Mintay by Karola.
Tekturkę od Essy-Floresy potraktowałam dwoma kolorami tuszów do embossingu i przezroczystym pudrem.
Jeszcze trochę kwiatów i pręcików, odciśnięte stemplem od Project Prezent nutki i zembossowane motyle. I voila!
Wnętrze zdobią papiery  z kolekcji Vintage damasks od Essy-Floresy i stemple z Project Prezent. Solidne zapięcie gwarantują dwa rzepy.







Czekoladownik powstał z potrzeby serca dla najukochańszej mamy i zgłaszam go do wyzwania na blogu Essy-Floresy 


Użyłam:
- papierów z kolekcji Celebrations i  7th Heaven (Mintay by Karola) oraz Vintage damasks 01 (Essy-Floresy)
- stempli Project Prezent (motyl, nuty, słonecznik, serce)
-klej Magic, kosteczki dystansowe, tusze i puder do embossingu

Dziękuję za odwiedziny :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czekoladownik i piękna pastelowa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊