sobota, 16 lutego 2019

Kółko i krzyżyk. I serce...

Walentynki co prawda minęły, ale wtedy byłam zajęta, więc dziś pokażę kartkę, którą podarowałam mojemu Walentemu :)
Oczywiście życzenia to tajemnica ;)
Niedawno kupiłam maszynkę z DP Craft i pomału robię zakupy do niej. Na przykład kwiecisty folder do embossingu.
Napis KOCHAM z wykrojnika Craft Passion (ten jeszcze nie z mojego własnego, dostałam go wieki temu od Moniki).
Serduszka do gry wycięłam z ozdobnego papieru fizelinowego i wkleiłam we włóczkowe kratki.
I jako wisienka na torcie akwarelowy stemplowany kwiat.








Dziękuję za odwiedziny :)

17 komentarzy:

  1. Śliczna kartka i świetny pomysł na "sercową" grę w kółko i krzyżyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) W ubiegłym roku były puzzle, poszłam więc dalej konwencją gier i zabaw :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na ujęcie tematu, ciekawy dobór kolorów:) Dziękuję za udział w naszej zabawie na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo i oryginalnie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gra z serduszkami, podoba mi się ten kwiat 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna i z pomysłem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam DagiScrap

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysl i wykonanie. Dziekuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi-DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na kartkę :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepik Gosi. Pozdrawiam, DT Julia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach ta gra... dobrze, że wyszło, że kocha :) Fajny pomysł na kartkę . Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet. Pozdrawiam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Wyszła piękna, oryginalna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi- DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY SERCE. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊