środa, 27 lutego 2019

Kartka namiotowa

Na blogu Artimeno i grupie Wsparcie na starcie luty był miesiącem poświęconym różnym formom kartek. Założenie było takie, żeby spróbować wykonać taki rodzaj kartki, której wcześniej nie robiliśmy. 
Nawet nie przypuszczałam, że jest takie bogactwo tych form.
Ostatecznie udało mi się dołączyć do zabawy za sprawą kartki namiotowej (tent card).




Pierwsza wielkanocna w tym roku.



Użyłam:
- pasta woskowa SeeArt
- pasta pozłotnicza
- kwiatki Sweetheart Blossom
- listki z gałązek jagód
- sizal, mech chrobotek, jajka stropianowe, klej magic

Dziękuję za odwiedziny :)

11 komentarzy:

  1. Świetna karteczka, bardzo mi się podoba taka forma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, uzyskałaś Agnieszko świetny, przestrzenny efekt. Kapitalnie to wygląda zarówno w pozycji stojącej jak i leżącej.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewuniu. Nie przypuszczałam, że wyjdzie aż tak dobrze :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Namiotowa, świąteczna i z tekturką, ho ho świetny zestaw :) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, taka radosna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊