sobota, 28 grudnia 2019

Kartka ślubna.

Przyjaciółka spytała czy mam kartkę ślubną dostępną na już. Odpowiedziałam, że nie, ale za godzinę mogę mieć :)
Na bazie A6 wykorzystałam sprawdzony układ. Pomogły mi papiery Essy-Floresy i Mintay by Karola. Między warstwy papierów dodałam koronkę, a pod kwiatowy wianek - siatkę florystyczną. Część wyciętych elementów jest podklejona na kosteczkach dystansowych. Na wianku użyłam pisaka do embossingu na gorąco i złotego pudru. Trochę perełek, wstążki spięte ćwiekiem i para młoda potraktowana gesso i już. 
Kartka na szybko gotowa. Ledwo jedno zdjęcie zrobiłam :)


Kartkę zgłaszam do wyzwań:



Dziękuję za odwiedziny i wszystkie życzenia świąteczne pod wcześniejszym postem :) Niestety perypetie zdrowotne utrudniły mi kontakt ze światem w święta.

24 komentarze:

  1. Ciekawa interpretacja naszego wyzwania...Dziękuję za udział w essowej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale piękna Aguś! Jesteś niesamowita, że zrobiłaś ją na szybko :)). Uściski i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Justynko 😘 Schemat wykorzystałam już wcześniej, więc kompozycja tworzyła się praktycznie sama :) Buziaki Kochana! I dla Ciebie miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. no prosze. Jak na kartkę wykonaną w godzinę wyszło naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka i aż trudno uwierzyć, że powstała w takim ekspresowym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu :) Wypróbowany schemat bardzo mi to ułatwił :) Buziaki!

      Usuń
  5. jest i pięknie wkomponowana koronka i perełki, ślicznie :) trzymamy kciuki za wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy dotąd nie zrobiłam kartki w godzinę:) Ślicznie wyszło.
    Mam nadzieję Agnieszko, że z Twoim zdrówkiem już w porządku. Serdeczności na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo :) Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Ze zdrowiem już w porządku u wszystkich, ale święta będę źle wspominać. Dziękuję Ci za troskę i życzenia. Posyłam buziaki!

      Usuń
  7. Jak na taki ekspres kartka naprawdę śliczna:) Dziękuję za udział w Essowej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka! I jak pięknie wkomponowałaś koronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna karteczka, bardzo dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka w godzinę i jaka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca! Dziękuję Ci za zgłoszenie się do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło Was tu gościć 😊